Inlägg från: Anonym (G) |Visa alla inlägg
  • Anonym (G)

Swingers fast ändå inte.

Vi har testat kontaktsida och vi har varit på klubb. Många oseriösa på kontaktsidorna gör att de som är seriösa blir väldigt försiktiga. Om ni går på klubb kan ni tala om för värdinnan vad ni söker, då är det lättare att få kontakt.

• Anonym (G)
    Giftskåneman skrev 2020-03-02 17:48:59 följande:

Hur är de oseriösa?

De oseriösa vi råkade ut för var singelkillar med parprofil.
  • Anonym (G)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-03 12:26:44 följande:

Va? Blir det lättare för att man talar om för värdinnan vad man söker. Har aldrig under mina år som värdinna agerat kontakförmedlare. Det är inget köttmarknad där man lämnar in önskemål så parar värdparet ihop par med matchande önskemål, som värdinna ser jag till att det flyter, finns handdukar, kondomer och säljer öl och vin i baren att knyta kontakt det får man sköta själv.

När vi var nybörjare som swingers presenterade värdinnan ett annat par för oss. Det var en kväll med enbart par så det var nog inte samma klubb som du är värdinna på.
  • Anonym (G)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-03 16:19:37 följande:

Absolut inte någon klubb jag besökt. Har aldrig hört talas om något liknande. Brukar gå runt med nybörjare och gå igenom regler och lite bra att tänka på och se till att dom får något att dricka om dom önskar det presentera sig för man göra själv men många par brukar självmant komma fram till nykomlingar och vara lite sociala.

Jag förstår hur du tänker men som nybörjare på swingersklubb var det perfekt för oss att ta en drink med ett par som var på samma våglängd. Helt och hållet värdinnans förtjänst.
  • Anonym (G)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-03 21:35:35 följande:

Nu får du ursäkta men jag finner detta föga trovärdigt. Har swingat sedan mitten av 90-talet och aldrig hört talas om att någon värdinna agerat kontakförmedlare. Att man ser till att folk trivs är en sak men att man kollar vad ett par söker och och sammanför dom men ett matchande par tror jag inte för ett ögonblick på.

Jag har i alla fall delat med mig av de erfarenheter jag har. Du har hittills bara kritiserat. Vad får TS ut av det.
  • Anonym (G)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-04 10:27:06 följande:

Den enkla sanningen att det normalt sätt inte fungerar på det sätt som du påstår och att det är dumt att ge en TS en bild av vad TS kan förvänta sig skall hända vid ett klubbbesök som är högst osannolikt.

Ja du. De värdinnor vi träffat på har varit betydligt mer tillmötes än va du verkar vara, men de var förstås yngre och hade mer empati för nybörjare.
Svar på tråden Swingers fast ändå inte.