Inlägg från: Anonym (V) |Visa alla inlägg
  • Anonym (V)

Han vägrar medans jag längtar vill bli gravid igen

Varför vill du ha fler barn med honom om han är så kass?

Klokt av honom att säga nej om han inte vill.

• Anonym (V)
    Lemoon skrev 2020-03-02 16:37:27 följande:

Jag tycker det känns rättvist, jag känner till många män som faktiskt "gett med sig" för att sin tjej vill, men när de egentligen själva lika gärna är nöjda med ett barn, men "okej då" tjejen ville... 

Min sambo är riktigt svår att "övertala", han ser bara negativt efter negativt, hur kul är det...speciellt när jag ställt upp genom alla år och han varit frånvarande med sitt jobb eller plippandes på mobilen... 

Jag vet att jag hade klarat mig hur bra som helst själv med två barn också. 

Idioter till karlar.
  • Anonym (V)
    Lemoon skrev 2020-03-02 16:37:27 följande:

Jag tycker det känns rättvist, jag känner till många män som faktiskt "gett med sig" för att sin tjej vill, men när de egentligen själva lika gärna är nöjda med ett barn, men "okej då" tjejen ville... 

Min sambo är riktigt svår att "övertala", han ser bara negativt efter negativt, hur kul är det...speciellt när jag ställt upp genom alla år och han varit frånvarande med sitt jobb eller plippandes på mobilen... 

Jag vet att jag hade klarat mig hur bra som helst själv med två barn också. 

Har aldrig förstått mig på de som ger med sig. Helt sjukt ju. Ska man göra likadant gällande sex också? Att inte umgås med vissa vänner eller ge upp sitt drömyrke? Det extra sorgliga här är att det drabbar ett oskyldigt barn att man ger med sig.
Svar på tråden Han vägrar medans jag längtar vill bli gravid igen