• DasNerd

Han vägrar medans jag längtar vill bli gravid igen

Tyvärr måste jag säga att det här låter rätt knäppt.

Från din sida.

Du säger på fullaste allvar att en annan människa bör bli FÖRÄLDER mot dennes vilja? För att han älskar dig?

Du säger att han jobbar mycket "och det är ändå du som skulle ta hand om barnet"?

Du har ju t o m svarat på frågan själv! Han anser inte att han är förmögen att vara den förälder som han ska vara, men ändå ska han sätta ett barn i världen som inte har tillgång till sin pappa?

Hur egoistisk kan man bli? Det är inte så att du inte tänker på honom - du tänker inte ens på barnet.

Bara på dig själv.

Nej, du ska inte ha barn med honom. Prova med någon annan som faktiskt vill?

• DasNerd

Tyvärr måste jag säga att det här låter rätt knäppt.

Från din sida.

Du säger på fullaste allvar att en annan människa bör bli FÖRÄLDER mot dennes vilja? För att han älskar dig?

Du säger att han jobbar mycket "och det är ändå du som skulle ta hand om barnet"?

Du har ju t o m svarat på frågan själv! Han anser inte att han är förmögen att vara den förälder som han ska vara, men ändå ska han sätta ett barn i världen som inte har tillgång till sin pappa?

Hur egoistisk kan man bli? Det är inte så att du inte tänker på honom - du tänker inte ens på barnet.

Bara på dig själv.

Nej, du ska inte ha barn med honom. Prova med någon annan som faktiskt vill?

Svar på tråden Han vägrar medans jag längtar vill bli gravid igen