akalei skrev 2020-05-16 17:43:52 följande:
Hej hej, ny in i tråden här :) Ser fram emot att kunna dela tankar med några i samma sits när alla kompisar verkar bli gravida till höger och vänster och mest ställer ledande frågor om det inte är dags för oss snart...
Är på min första cykel med Letrozol (enkeldos). VUL igår men har tyvärr inte fått önskat resultat ännu, bara en liten äggblåsa på 7 mm. Ska på återbesök om en dryg vecka, om det inte ser bättre ut då så blir det nog att starta en ny cykel med dubbeldos som jag förstod det. Känns segt att behöva vänta ännu mer, känns som allt jag gjort hela 2020 är att vänta på olika gynbesök och provsvar, typ...
Hej, välkommen!:) det är väldigt skönt att kunna dela alla tankar om resan mot graviditet, håller med! Mm känns som alla runtomkring en blir gravida så fort..
Spännande! Hur länge har ni försökt? Hur gamla är ni?:)
Väntan är det jobbigaste, att inte veta när man kommer få det efterlängtade plusset. Jag är på andra omgången med letrozol, dubbeldos. Första omgången reagerade jag bra så hoppas det blir samma denna gång. Hoppas det ser bättre ut för dig om en vecka, håller tummarna! Ska du också på vul måndag 25e?:)