Letrozol - följas åt 2020
Visst :D håller alla tummar och tår för att detta blir er omgång! Är ju supersvårt att hålla sig från att testa.. jag testade en dag innan bim och då tyckte jag att jag höll ut länge haha!
Visst :D håller alla tummar och tår för att detta blir er omgång! Är ju supersvårt att hålla sig från att testa.. jag testade en dag innan bim och då tyckte jag att jag höll ut länge haha!
Sant, det kan jag hålla med om! Du får säga till när du tänkte testa iaf :))
Det gick jättebra idag, en liten en på 13,2mm med tickande hjärta! Helt magiskt att höra hjärtljuden!
Hur går det för dig?:))) inte länge kvar nu till bim! Lördag va?
Tack <3
Jag hade inte heller så mkt symtom, ömma bröst (vilket jag brukar ha innan bim) och molvärk så kändes som mensen va på väg. Haha vad kul, jag hade också bim en lördag men testade positivt på fredagen så hoppas det upprepar sig för dig :D du får säga till direkt du testat!
Woho håller alla tummarna :D
Åh gud vad spännande. Är du nervös? Har du några symtom? Du får uppdatera direkt du testat :D
Ja man hoppas ju så mycket :) Har haft ömma bröst lite då och då på dagarna, har haft "sendrag" i ligamenten ibland men sånt kommer ju och går i cyklerna ändå. Men man föreställer ju sig att det är grav symtom :)
Har du testat?:D
Åh synd, men än så länge är hoppet inte ute, så länge inte mensen kommer!!:) du får uppdatera om det händer något
Vad synd, men som ni skriver är det ju inte över förrän mensen kommer, håller tummarna att det tagit sig ändå :)