Letrozol - följas åt 2020
okej ah jag kommer också börja med dubbeldos isåfall :) du tar ingen ovitrelle va?
okej ah jag kommer också börja med dubbeldos isåfall :) du tar ingen ovitrelle va?
Okej, nej ingen Ovitrelle :)
Åh men bra att mensen kom så ni kan börja om!!:)
Jag plussade imorse! Känns helt overkligt och vågar inte riktigt tro på det ännu
yeey tack så jättemycket <3 har typ inte riktigt tagit in det ännu tror jag!
jag mår bra, har rätt mycket molvärk som är lite obehaglig tycker jag, men annars mår jag bra! ömma bröst till och från, men inte alls lika ömma som de brukar vara annars i lutealfasen.
kommer fortsätta testa varannan dag för att se att det ökar som det ska :)
hur mår ni?
Ja absolut, vill ju följa och veta hur det går för er :D sen vet man ju aldrig, mkt kan ju hända för mig med dessa första veckor..
Förstår det, skönt att börja redan imorgon:)) har du bokat in något första vul?
Ja hoppas så!
Oh det låter ju perfekt, eller cd 13 har varit perfekt för mig alla tre cykler jag gjorde, så hoppas det är det för dig med :))
låter ju super!! haha det låter bra :D
orolig för att mitt gravtest imorse inte ökat så mycket från i förrgår så nu är jag superorolig..
nä ska försöka att inte tänka på det.. tempen är iaf hög fortfarande haha! men känner inga symtom eller så.
tack <3 har du tagit letrozoltabletterna nu? :)
nä ska försöka att inte tänka på det.. tempen är iaf hög fortfarande haha! men känner inga symtom eller så.
tack <3 har du tagit letrozoltabletterna nu? :)