• Anonym (Sara)

Skulle ni skämmas?

Skulle ni skämmas om någon i er familj eller umgängeskrets visste om att ni prostituerade er? Jag skulle skämmas ögonen ur mig om någon visste att jag gör det. Hade kunnat berätta det för nära vänner men aldrig till exempelvis mina föräldrar.

• Svar på tråden Skulle ni skämmas?
  • Anonym (Sara)
    Tecum skrev 2020-02-27 20:17:12 följande:

Klart att det kan kollas upp men förväntar du dig att bli kollad då? Inte så vanligt vid mindre summor.

Om kontant betalning fortfarande gäller lär prostitutionen dö ut av sig självt då allt färre människor har kontanter...

Man kan tjäna ganska mycket på prostitution. Det dummaste man kan göra är att ge ut kontouppgifter eller swish till männen. Man utsätter sig för stora risker när man prioriterar sig för vissa av männen som man träffar är långt ifrån normala och kan rent av vara farliga.
  • Anonym (Freja)
    Anonym (Sara) skrev 2020-02-27 20:25:47 följande:
    Man kan tjäna ganska mycket på prostitution. Det dummaste man kan göra är att ge ut kontouppgifter eller swish till männen. Man utsätter sig för stora risker när man prioriterar sig för vissa av männen som man träffar är långt ifrån normala och kan rent av vara farliga.
    Vilket resonemang, går bra nu eller? Så det är för farligt att ge dem ditt swish men inte farligt att mötas upp med och ha sex med farliga och icke normala män? Du skojar nu va? 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Freja) skrev 2020-02-27 21:16:29 följande:

Vilket resonemang, går bra nu eller? Så det är för farligt att ge dem ditt swish men inte farligt att mötas upp med och ha sex med farliga och icke normala män? Du skojar nu va? 

Har du hört talas om stalkers? Det finns ingen normal prostituerad som ger ut uppgifter som kan avslöja hennes identitet, det är liksom grundläggande när man ger sig in i den branschen.
  • highhoe

Nej, däremot skulle säkert dem göra det. Jag skäms mer för vissa kunder som man har bara

• Anonym (Freja)
    Anonym (Sara) skrev 2020-02-27 21:30:07 följande:
    Har du hört talas om stalkers? Det finns ingen normal prostituerad som ger ut uppgifter som kan avslöja hennes identitet, det är liksom grundläggande när man ger sig in i den branschen.
    Normal prostituerad...? Hahahahaha...sorry men jag vet inte hur jag ska förklara för dig hur sjukt det låter...
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Freja) skrev 2020-02-28 08:15:59 följande:

Normal prostituerad...? Hahahahaha...sorry men jag vet inte hur jag ska förklara för dig hur sjukt det låter...

Du förstår vad jag menar.
  • Anonym (L)

Nej. De flesta hyr ut sina kroppar dagligen. Tycker inte det är någon big deal, så länge det är frivilligt. Då är det ju pinsammare att slava runt inom vården för en skitlön och må dåligt.

• Anonym (Tyst)

Många har ju saker för sig man inte gärna pratar om. Som man kan skämmas för. Tex man är smygalkis, knarkar tabletter men lyckas ändå få allt se fungerande utåt. Det finns nog rätt många som prostituerar sig faktiskt. Måste inte bara vara utslagna människor på botten. Som en ovan säger, mer skämmigt för iallafall en majoritet av de som går till prostituerade. Hoppas du kan ta dig ur det om det är vad du önskar.

• Anonym (Freja)
    Anonym (L) skrev 2020-02-28 08:40:47 följande:

Nej. De flesta hyr ut sina kroppar dagligen. Tycker inte det är någon big deal, så länge det är frivilligt. Då är det ju pinsammare att slava runt inom vården för en skitlön och må dåligt.

Hur vore det med en bra utbildning, intressant karriär och hög inkomst som är laglig? 
  • Anonym (L)
    Anonym (Freja) skrev 2020-02-28 11:41:03 följande:

Hur vore det med en bra utbildning, intressant karriär och hög inkomst som är laglig? 

Det är inte olagligt att sälja sex. Och vad säger att det inte är en intressant karriär?
Svar på tråden Skulle ni skämmas?