• Plupp73

Han har varit sur på mig i dagar

Det här var ett rent skämt, det fanns inte ett uns av sanning i att det skulle vara något mellan honom och frun....det var ett SKÄMT.

Alltså, jag hade blivit skogstokig om jag var pojkvännen. Eller bara tröttnat.

Du gjorde en scen av det eftersom kompisarna märkte det.

Alltså det där är att vara sjukt svartsjuk. Tog du dessutom upp det två på varandra följande dagar....

• Plupp73
    Anonym (Ts) skrev 2020-02-26 16:54:02 följande:

Jag försöker förstå, ibland är det svårt. Jag drar det så långt... tänker typ, okej ville han visa upp sig för frun och hjälpa killen att få ligga eller vadå, jaha, vad är dom för trio då, jaha varför ville min pojkvän vara med på det skämtet då, osv... Han tyckte det var roligt att killen sa så, att han kunde skämta på det viset.

Tänker att jag har med det och göra eftersom dom är kompisar än idag och jag är med honom nu, behövde väl ta reda på *om det var något*...

Jag hade väldigt svårt för skämtet.

Du förstår inte fortfarande att det var ett skämt. Vem fasen bryr sig om något historiskt där det inte ens hände något...
  • Plupp73
    Anonym (Ts) skrev 2020-02-26 17:18:08 följande:

Okej, ja.. tack för svar då. Det är väl så enkelt då... och folk är inte lika osäkra som jag är. Jag tar det för seriöst när det handlar om sånt ämne.

På riktigt, om du vill ha förhållanden så kan du inte fortsätta att fastna i den typen av diskussioner, för det orkar ingen partner med i längden. Du måste välja dina krig, och det här var inte något att skapa krig om....
Svar på tråden Han har varit sur på mig i dagar