• Anonym (Ann)

Han har varit sur på mig i dagar

Håller med övriga, har detta hänt tidigare, så borde du jobba med det. Annars kommer han att tröttna på dig.

Och vad är det du ska rädda honom från? Jag tycker du ska låta honom vara ifred, han hör av sig när han är redo.

• Anonym (Ann)

Håller med övriga, har detta hänt tidigare, så borde du jobba med det. Annars kommer han att tröttna på dig.

Och vad är det du ska rädda honom från? Jag tycker du ska låta honom vara ifred, han hör av sig när han är redo.

• Anonym (Ann)
    Anonym (Ts) skrev 2020-02-26 16:40:17 följande:
    Jag ställde inte till med en scen med kompisarna, där frågade jag bara i vanlig ton vad det handlade om och varför å så. Men tydligen märktes det på mig något ändå eftersom kompisarna blev så rädda att dom skulle ställt till med något för mig och min pojkvän. Det var sedan när jag var ensam med min pojkvän som jag gick mera utförligt in i det.
    Förstår du nu idag, att det bara var ett skämt?
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Ts) skrev 2020-02-26 17:03:23 följande:
    Okej men hur ska man veta det? Och hur kan alla andra veta det förutom jag? Vad är det jag inte ser som ni ser? Om det skämtas om ligga och snygg osv och min pojkvän hakar på skämtet och gör en kalender av sig... Hmm jag vet inte, är jag så konstig som ens reagerar över huvudtaget på detta skämt som dom hade ?
    Vad är det du tror då? Att de hade en trekant? Att din kille låg med sin kompis tjej? Du tror på allvar att de skulle sitta och prata öppet om det i så fall? Tror du att din kille fortfarande ligger med henne?

• Anonym (Ann)
    Anonym (Ts) skrev 2020-02-26 17:10:46 följande:
    Nej, jag tror nog inget av det egentligen... Undrar mest bara vad min pojkvän hade för avsikt med att ge denna present. Det är den frågan jag har svårt med. Varför?
    För att skoja med dom, förstår du inte det? Det var ett skämt. Att du inte gillar skämtet är en sak, men de gillade det, så varför ska du då ifrågasätta det?

Om du fortsätter så här, så kommer han att lämna dig, och du kommer även att få problem med andra killar.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Ts) skrev 2020-02-26 17:18:08 följande:
    Okej, ja.. tack för svar då. Det är väl så enkelt då... och folk är inte lika osäkra som jag är. Jag tar det för seriöst när det handlar om sånt ämne.
    Du har alltså inte förstått detta förrän nu? Trots att din pojkvän och hans vänner förklarat för dig hur det ligger till?

Hur gammal är du?
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Ts) skrev 2020-02-26 17:35:39 följande:
    Jo jag började förstå det dagen efter samtalet, men blev osäker igen i denna tråden. Men nu känner jag mig säker återigen. Det är dock bara min pojkvän som har förklarat. Kompisarna sa ju bara *de va en kul grej*. Jag är 28 år
    En kul grej är ju samma sak som ett skämt.

OK, ja du låter som mycket yngre och väldigt osäker och svartsjuk. Ditt första förhållande?
Svar på tråden Han har varit sur på mig i dagar