amandakollb skrev 2020-05-12 07:40:33 följande:
yes det låter bra :D du får skriva direkt du får mens!
jaså, men du vi har lite samma historia faktiskt, jag fick mens jättesent och väldigt oregelbundet, kommer ihåg att jag gick på en utredning när jag var typ 20 och tog massa tester osv men de hittade inget då utan sa bara att jag skulle få hjälp när jag ville ha barn i framtiden. har ätit p-piller lite till och från men fick sällan tillbaka mensen, och nu är det ändå typ 4-5 år sedan jag slutade med p-piller men det tog 2 år tror jag innan jag fick tillbaka mensen efter det, och då väldigt sällan.
vi började försöka i somras men har bara blivit typ 3 försök eftersom jag inte haft ägglossning fler gånger under den tiden så vi sökte också hjälp tidigare just därför :)
men vi borde ändå ha bra chanser då vi har hög äggreserv (säger iofs inget om kvaliteten) men har hört att många med pco ändå blir gravida ganska snabbt med hjälp! :) ska bli kul att följas!
idag sjönk tempen ytterligare förresten..
Intressant! Men då håller vi tummarna för vår kära äggreserv och att det finns många guldägg som bara väntar där inne på bästa förutsättningarna :)
Hoppas din mens kommer igång ordentligt nu då så ni kan starta direkt. Hör av dig när du vet mer!