• Russin112

Letrozol, PCO

Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 

är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

• Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Zamaso1

Verkar som gårdagens deppdag kanske va någon hormon tjosan? Väldigt blankt test igår men idag är det ett svagt streck! Vill inte ta ut något i förväg men det ser lovande ut!!!

• Anonym (komigennu)
    Zamaso1 skrev 2020-05-04 07:30:25 följande:

Verkar som gårdagens deppdag kanske va någon hormon tjosan? Väldigt blankt test igår men idag är det ett svagt streck! Vill inte ta ut något i förväg men det ser lovande ut!!!

Åh vad spännande! Hur långt efter sprutan är du? :D
    Har bara bra erfarenheter av att (Obs! Måste vara samma sorts test) tester går från total negativa till svaga plus! Så låter mycket lovande! :D

• amandakollb

vad kul :D håll oss uppdaterade!! 
  • Zamaso1
    Anonym (komigennu) skrev 2020-05-04 07:36:33 följande:

Åh vad spännande! Hur långt efter sprutan är du? :D

Har bara bra erfarenheter av att (Obs! Måste vara samma sorts test) tester går från total negativa till svaga plus! Så låter mycket lovande! :D

11 dagar efter sprutan. Och det är samma test :)
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-05-04 07:49:15 följande:

vad kul :D håll oss uppdaterade!! 

Jaa :D
  • Obalem
    amandakollb skrev 2020-05-04 07:25:01 följande:

Skönt att börja om igen direkt! varför börjar du en dag tidigare, spelar det något roll?:)

Ingen aning :o min läkare som sa de, så då har ja följt de
  • Obalem
    amandakollb skrev 2020-05-04 07:25:01 följande:

Skönt att börja om igen direkt! varför börjar du en dag tidigare, spelar det något roll?:)

• amandakollb
    Obalem skrev 2020-05-04 08:23:27 följande:
    okej jag förstår! vi håller tummarna för nästa cykel! jag har också redan börjat längta till nästa cykel och göra ett nytt försök, har redan gett upp på denna omgång
  • Obalem

Åh men va spännande!! Har du bild? :D
  • Anonym (komigennu)
    Zamaso1 skrev 2020-05-04 08:02:42 följande:
    11 dagar efter sprutan. Och det är samma test :)
    Låter riktigt lovande! Håller tummarna :D
Svar på tråden Letrozol, PCO