CairoCarro skrev 2020-10-25 00:00:38 följande:
Åh, jag beklagar verkligen. Det är vidrigt. Jag undrade länge om det var något jag själv hade gjort fel även om man logiskt fattar att så inte är fallet, och nästa gång man blir gravid så kommer det ju definitvt bli en extra stressfaktor, att man är orolig att det ska hända igen :/
Nä, om man räknar bort månaden vi fick missfall plus månaderna då jag inte haft ägglossning så blir det ju inte så mycket kvar, haha. Jag är glad att jag kan få hjälp redan trots att vi inte försökt i ett år än :) Ja, problemet med säkra perioder för mig är att när jag får ägglossning så skiljer det en del på vilken cykeldag, men sedan funkar inte ägglossningtest så bra för mig heller tror jag. Jag misstänker att jag fick utslag för tidigt, har du upplevt samma?
Åh ok! Men det bådar ju ändå gott för dig också då, att av de två ägglossningarna så tog det sig en gång. Även om utgången såklart är hemsk. När beräknar du att det är dags nästa gång? Hoppas ägglossningen lyckas :)
samma här... hade sex när vi märkte blodet/missfallet... så nu har både jag och min partner bestämt att när jag blir gravid igen så blir det inget sex de första 12 veckorna, även fast jag egentligen vet att det inte var därför...
Samma här, äl test visar antingen positivt varje dag eller negativt varje dag så kan inte als lita på dem :P
Ja men visst 1/2 är ju ändå super! Idag är jag på CD 13 och ska in om 2 timmar och kolla om äl är påväg, men jag borde ha äl inom några dagar ifall denna kur har lyckats :)
hur ligger du till i cykeln?