Letrozol, PCO
jag har aldrig känt av ÄL och känner ingenting nu heller, tog min sista dubbeldos letrozol idag. jag är också orolig för att jag inte svarar bra på behandlingen.. du får uppdatera oss efter ultraljudet idag :)
jag har aldrig känt av ÄL och känner ingenting nu heller, tog min sista dubbeldos letrozol idag. jag är också orolig för att jag inte svarar bra på behandlingen.. du får uppdatera oss efter ultraljudet idag :)
ja verkligen, jag blir också nojjig,tänker att jag borde känna av då jag ändå äter dubbeldos letrozol men inget än så länge..
hur brukar du känna av ÄL i vanliga fall? :)
justja jag brukar faktiskt känna i brösten ibland, men sällan och olika mycket varje gång, samt ibland kan det komma efter ÄL och hålla i sig till mensen och ibland före ÄL och gå över rätt snabbt så har inget "säkert" tecken på att kolla om jag har ÄL eller inte, önskar jag hade det!! :)
Grattis!! Spännande :D
Grattis!! Spännande :D
Äggen växter iallafall som dom ska! Och om du får ovitrelle så släpper de med större sannolikhet :) heja heja!
wow vad kul!! jaaa håller alla tummar och tår! nu får ni ligga på :D
längtar så till mitt ultraljud på fredag men känns SÅ långt bort haha
När efter ovitrelle kan man ta ett gravtest? Någon som vet/har erfarenhet av det?
Vet inte riktigt, men borde väl funka efter 14 dagar tror jag?:)
Ja uppdatera oss efter!:)