Russin112 skrev 2021-01-11 13:49:29 följande:
Håller allt som går att hålla att det endast är en mellanblödning <3
Uppdatera oss gärna!
MiniNin skrev 2021-01-11 14:25:13 följande:
Håller tummarna för dig! Små blödningar behöver ju inte nödvändigtvis betyda missfall. Kanske är det annorlunda denna gång även om du har haft dåliga erfarenheter tidigare. Har själv inte haft några blödningar alls men kan tänka mig att det ökar oron något enormt :/ Ta hand om dig.
Och jo, skulle det vara ett missfall igen så ska det finnas mycket man kan förebygga med. Har läst om Trombyl och Lutinus bland annat. Be om NÅGOT, de kan ju inte bara låta dig gå "obehandlad" även om man inte hittar något fel. Man får ju prova något liksom. Lycka till!
akalei skrev 2021-01-11 15:33:34 följande:
Tänker på dig och håller alla tummar att det bara är falskt alarm. <3 Vanligtvis så brukar ju inte lite rosa vara så mycket att oroa sig för (sköra slemhinnor m.m.) men med din historia så förstår jag ju att du blir orolig. Hoppas hoppas hoppas att det inte är någon fara <3
Ja jag ska kolla vad det kan finnas för något att testa med, idag har det kommit mer än bara rosa.. men det är ändå inte så himla mycket och inga klumpar. Men går hellre med inställningen att det inte går än att tro/hoppas åå nått annat.
Men ja skriver här imorgon!