Vad kul att det går framåt för er, både Akalei, Amandakollb och längta efter en bebis. Hoppas verkligen det är er tid nu! Det känns verkligen som att vi behöver lite glädjande besked i denna tråd nu! <3
Akalei, när ska du dit igen och mäta blåsorna?
MiniNi, fy fan vad segt att bara gå och vänta och vänta.. det kan inte vara så att du är gravid eller har ni helt avstått från sex? Hoppas den förbaskade mensen kommer så ni får ett ärligt försök ni också <3
Zamaso1: Hur är det med dig? har du återhämtat dig någorlunda (iaf fysiskt) efter det förjävligt orättvisa missfallet? Tänker på dig. nu när jag vet hur vidrigt det är att gå igenom det här kan jag inte ens föreställa mig hur du måste må efter att ha behövt genomlida det så många gånger.
Jag var hos läkaren idag och tog nytt blodprov, mitt Hcg är fortfarande rätt högt (144) så det oroade dem men tydligen är jag bara "långsam". Imorgon ska jag till kliniken för att prata om hur vi skall fortsätta efter det här :D känns dock väldigt segt då vi inte ens får ha sex förens jag slutat blöda så det här kan ju ta ett bra tag innan bebisverkstaden får fortsätta.