Letrozol, PCO
Om tempen är hög imorgon och på fredag så tar jag nog ett test på fredag:D men åh vågar inte hoppas:( kommer bli så ledsen om det inte blev något
Om tempen är hög imorgon och på fredag så tar jag nog ett test på fredag:D men åh vågar inte hoppas:( kommer bli så ledsen om det inte blev något
Det är verkligen en djungel! Men visst är det bra att veta att jag reagerar på nåt, absolut. Får se hur det blir med Menopur om det ev. blir det. Kanske kan läkarna veta hur man ska dosera den utifrån hur jag reagerat på Bemfola.
Tack för pepp och hållna tummar! Hur mår du? Har ni hunnit smälta beskedet, du och sambon? Har ni berättat för någon eller väntar ni ett tag?
Bim idag, hade fortsatt hög temp och ingen antydan till mens så blev faktiskt lite hoppfull och tog ett test idag, men såklart negativt :( nu är de ba o invänta mensen då, suck :(
Jamen, just det! En ägglossning så blev du gravid! I WISH! Haha ;) Men det är ju verkligen det man vill nu, precis som akalei skrev, ha en ägglossning och en ärlig chans.
Jag förstår båda sidor av det där myntet. På rtt sätt är det så skönt att få stödet och förståelsen om det skulle bli en dålig utgång. Jag kommer berätta för mina vänner för att få stöd och pepp (mina närmsta vänner har båda barn varav en har gått igenom flera missfall) och min mamma men sen vänta lite grann med resten av familjen och allra längst med jobb och så.
Usch ja, kan inte tänka mig det där...nu bara längtar man efter plus. Men ja, risken finns ju, inte konstigt att tänka på det och oroa sig. Men viktigt att balansera det med glädje och njutning också!
Se nu till att dokumentera så mycket du kan om din graviditet - det är guld värt sen att se tillbaka på :)
Ja fyfan va deppigt :((( så är det ju, men hade varit så mkt enklare om man visste att det skulle hända snart liksom:(
Ja jag vet.. du har helt rätt! Detta var ju faktiskt bara 5e försöket, varav 2a med ägglossningsstimulerande, så får försöka tänka att de är normalt att det tar några gånger.. men så deppigt, hade börjat tänka på hur jag ska berätta för föräldrarna och vänner osv osv, jaja får hoppas mensen kommer typ idag så jag kan börja om snart.
Hur mår du?:) vad har du för symtom nu?
Ringde och bokade om min vul tid till den 25/6 så jag är i vecka 7 istället.
ja får försöka tänka positivt! har fortf inte sett skymten av mens, kan det bli sen måntro även fast man bekräftad ägglossning?! har börjat få lite mer vita flytningar än vanligt?
såg att du bokat om så du är i v.8, då lär man garanterat se ett foster! gud vad spännande!! :D
vill inte hoppas något för kommer ba bli ännu mer besviken, känns väldigt ovanligt att plussa efter bim om man fått negativt på bim? :(
jaaa exakt, superbra ju!! det kommer jag också göra när jag väl bli gravid, boka i/efter v 8 :)
vill inte hoppas något för kommer ba bli ännu mer besviken, känns väldigt ovanligt att plussa efter bim om man fått negativt på bim? :(
jaaa exakt, superbra ju!! det kommer jag också göra när jag väl bli gravid, boka i/efter v 8 :)