Är MIN man otrogen?
Man behöver ju inte slänga i sin partners ansikte att man ville ha bra sex som en ursäkt för att man varit otrogen i flera års tid.
Har han inte fått en avsugning under hela er tid tillsammans?? Då kanske det inte är jättekonstigt att man börjar leta lite eller?
Menar inte att vara okänslig eller så, men att inte få oralsex skulle vara en dealbreaker för mig.
Berättade för min chef igår, första dagen på jobbet. Skämdes typ öronen av mig. Fy så jobbigt det var. Kändes varken bättre lr sämre av att ha berättat..
Blev nästan som ett förhör, kändes inte alls bra. Nästan så att hon va nyfiken och ville veta detaljer. Nää, kändes vaken lr när jag berättat. Kunde lika bra hållt det för mig själv som jag anade.. men nu är det sagt..
2 månader har gått sen jag konfrontera honom. Har det gått en dag utan att jag tänkt på hans svek? Nej, blir det bättre? Kommer man vidare? 2 månader är inte så lång tid, men det känns som dessa månader gått skitfort, men ändå långsamt. Och tänkt då dessa 3 ÅR, som jag inte har veta nått. 3 år som jag inte varit min mans förstahandsval, 3 år som han levt dubbelliv. Mår illa.
Kanske ska byta psykolog oxå, den jag har känns bara fel. Hen vill bara att jag ska skilja mig och slänga ut min man. Varje samtal...
Kära TS
Jag har läst alla dina inlägg och jag lider med dig. Dock förstår jag inte varför du är så naiv?
Jag har själv varit en älskarinna i 4 år. Efter så lång tid är man INTE en älskarinna längre, man har en relation. Din man har inte valt att ha sex med henne bara för att få en avsugning, han har valt henne för att han älskar henne. Han älskar givetvis dig med men han älskar henne oxå. Du säger att de gjort slut men det är nog bara tillfälligt. Min kille blev även han påkommen och han gjorde slut med mig men så fort det lugnade sig hemma så var vår relation tillbaka på 100% igen.
Din psykolog/samtalsterapeut säger att du ska lämna, det är för att du ska det. Din man är inte din, han är ?er? och snart har han henne tillbaka eller en ny. Det spelar ingen roll vad han svarar dig nu på alla frågor och förhör, han vill bara få tillbaka lugnet.
Lämna honom eller acceptera att dela honom med eller utan din vetskap.