Äntligen gravid - missfall
Hej,
Vi fick i höstas diagnosen antagligen PCOS, käkade en kur letrozol och fick ovitrelle och se på fan efter ett års kämpande med NC, ägglossningsstickor, schemalagt sex så blev vi gravida på en gång! Äntligen vänder det, eller...
Bokade in ett tidigt ultraljud för man vill inte tro det och vi åker utomlands imorgon (Detta var en vecka sen). Skulle då vara i v. 6+5 men fostret var räknat till 6+2 inget inget hjärtslag..Nu invänta jag bara blödning för antar att det är ett MA men har en bokad gyntid när vi kommer tillbaka om en vecka ifall det inte kommer ut självt...Känner bara KAN DET INTE VARA NOG! Packar citadon och svinstora bindor för en solsemester som jag eventuellt inte alls kan bada på. Men så är det..
Undrar lite om fler erfarenheter, andra som fått missfall efter ägglossningsstimulerande och gjorde ni efter? Hur lång tid tog det för att bli gravida igen? Fick ni fler MA/missfall?
Vi skulle bli ställda i kö till IVF nu under januari är det kört för att vi "lyckades"? Känner att jag tappar typ 4 månader nu också, fan jävla skit.
Sorry för långt inlägg, jättedeppigt och opeppigt men känner mig bara slut, vill bara skita i allt och åka till en öde ö och dricka svinmycket vin samtidigt som längtan efter ett barn är så stort att det gör ont. Sjukt hur mycket man hinner planera i sitt huvud på 3 veckor...