• Aniiee

Vilket rum?

Låt barnen välja. Det är inte alls säkert att alla vill ha det stösta rummet. Om de inte kommer överens så får de dra lott.

I have a growing lack of disgust for you
  • Aniiee
    Anonym (Lina) skrev 2020-01-30 18:13:13 följande:
    Alla kommer garanterat vilja ha det största. Jag vill inte dra lott, jag tycker att den största definitivt inte har något behov av så mycket golvyta. Att dra lott kommer bara skapa ilska hos de som förlorar också.
    Aniiee skrev 2020-01-30 18:08:35 följande:

Låt barnen välja. Det är inte alls säkert att alla vill ha det stösta rummet. Om de inte kommer överens så får de dra lott.

Alla kommer garanterat vilja ha det största. Jag vill inte dra lott, jag tycker att den största definitivt inte har något behov av så mycket golvyta. Att dra lott kommer bara skapa ilska hos de som förlorar också.
    Ok, 9-åringen får störst rum. Störst behov av golvytan varesig legot är på golvet eller ett bord. 5-åringen har hela huset att leka i ifred hela dagarna och 12-åringen har, enligt dig, inte behov av golvyta.
  • Aniiee
    Anonym (Lina) skrev 2020-01-30 18:29:46 följande:
    Nej de får inte leka i hela huset, bara på sina rum.
    Vad är det för dumheter? Varför får dina barn inte bo i hela huset? Har ni ett fängelse eller vad är det frågan om?
Svar på tråden Vilket rum?