Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring?
Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring? hur gammal var du och hur gammal var han/hon du låg med, och varför just den personen
Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring? hur gammal var du och hur gammal var han/hon du låg med, och varför just den personen
Jag var 17 och skulle precis fylla 18, han var 27. Det kändes spännande och förbjudet. Jag tyckte att han var som en sexig gubbe! Men tyvärr så ville han mer avancerade saker än mig i sexlivet, han tjatade om att jag skulle suga av honom och ha analsex. Jag var alldeles för ung och oerfaren för det. Jag hade knappt sugit av någon man. Efter att han fått mig till att suga av honom en gång och jag börjat skratta för att det kändes både fånigt och äckligt så slutade jag höra av mig till honom. Tur det, tror jag. Äldre killar är mycket mer avancerade än tonårstjejer och det kan bli en dålig matchning.
Nästan. Maken och jag gifte oss(och hade sex första gången) när jag var 19 och han 41. Varför? För att vi älskar varandra och vill ha ett liv ihop.
Nästan. Maken och jag gifte oss(och hade sex första gången) när jag var 19 och han 41. Varför? För att vi älskar varandra och vill ha ett liv ihop.
Nej fanns inte som alternativ ser jag, men nä, den äldsta var 21 när jag var 16, och det tyckte jag själv då var lite gammalt. Han tog min oskuld också.
Häftigt. Hur länge har ni varit gifta? Ålder när ni träffades? Några kommentarer och synpunkter måste ni ha fått...
I vår firar vi 21 år som gifta. Vi träffades redan när jag var 14, men talade inte ens med varandra fören jag var 17 och vi blev ett par och förlovades ett år senare. Kommentarerna kommer faktiskt nästan enbart från främlingar online. De som känner oss ser att vi passar ihop och är bra för varandra. Mina föräldrar var inte glada i början, men mamma accepterade hela grejen efter att jag lovat att gå ut gymnasiet innan giftermålet och pappa tycker mycket bra om sin svärson.
Jag var 17, han 33.
Jämnåriga killar var så barnsliga så jag kunde spy, jag var mogen för min ålder, jag raggade upp honom.
No big deal, han fick ett halvårs roligt och sen var det ajöken och universitetet nästa.
Det låter jobbigt. Blev det giftermål?