• Anonym (Agnes)

Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring?

Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring? hur gammal var du och hur gammal var han/hon du låg med, och varför just den personen

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring?
  • Anonym (Ung)

Nätt och jämnt... Jag gifte mig när jag var 19 och mannen var 25. Vi väntade med sex tills vi var gifta.

• Anonym (Mia)

Ja, 7 stycken tror jag, mellan knappt 18 och 19, ålder drygt 25-knappt 40. Jag har aldrig känt någon attraktion för män som sett ut att vara under 20, och att det inte blev någon mellan 20-25 beror väl kanske på att jag sällan befann mig i situationer där jag träffade på dem.

• Anonym (Kär)

Jag träffade min sons far när jag var 16 år och han 23 år.

Så när jag var 18 år var han 25 år. Året efter fick vi vår son.

Sonen är född i slutet på 1970-talet. Man räknades som vuxen mycket tidigare på den tiden. Så det var inget konstigt då.

• Anonym (Lina)

Jag var 17 och skulle precis fylla 18, han var 27. Det kändes spännande och förbjudet. Jag tyckte att han var som en sexig gubbe! Men tyvärr så ville han mer avancerade saker än mig i sexlivet, han tjatade om att jag skulle suga av honom och ha analsex. Jag var alldeles för ung och oerfaren för det. Jag hade knappt sugit av någon man. Efter att han fått mig till att suga av honom en gång och jag börjat skratta för att det kändes både fånigt och äckligt så slutade jag höra av mig till honom. Tur det, tror jag. Äldre killar är mycket mer avancerade än tonårstjejer och det kan bli en dålig matchning.

• Smecker

26-åring när jag var 17
    41-åring när jag var 19

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Lajla S)
    Smecker skrev 2020-01-29 16:36:08 följande:

26-åring när jag var 17
    41-åring när jag var 19

Är du man eller kvinna ?
  • Smecker
    Anonym (Lajla S) skrev 2020-01-29 17:04:07 följande:
    Är du man eller kvinna ?
    På vilket sätt är det relevant?
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (17)
    Anonym (Lina) skrev 2020-01-29 16:24:01 följande:

Jag var 17 och skulle precis fylla 18, han var 27. Det kändes spännande och förbjudet. Jag tyckte att han var som en sexig gubbe! Men tyvärr så ville han mer avancerade saker än mig i sexlivet, han tjatade om att jag skulle suga av honom och ha analsex. Jag var alldeles för ung och oerfaren för det. Jag hade knappt sugit av någon man. Efter att han fått mig till att suga av honom en gång och jag börjat skratta för att det kändes både fånigt och äckligt så slutade jag höra av mig till honom. Tur det, tror jag. Äldre killar är mycket mer avancerade än tonårstjejer och det kan bli en dålig matchning.

Oj, samma saker "tvingades" även jag till, som 17-åring. Har aldrig tänkt på att det kunde hänga ihop med åldern eller åldersskillnaden? Jag lät dock den äldre mannen köra över mig ganska totalt, vågade inte alltid vägra honom något. Vi skulle ju gifta oss...
  • Anonym (Ung)
    Anonym (17) skrev 2020-01-29 17:45:48 följande:

Oj, samma saker "tvingades" även jag till, som 17-åring. Har aldrig tänkt på att det kunde hänga ihop med åldern eller åldersskillnaden? Jag lät dock den äldre mannen köra över mig ganska totalt, vågade inte alltid vägra honom något. Vi skulle ju gifta oss...

Det låter jobbigt. Blev det giftermål?
  • Anonym (Ung)
    Anonym (Lina) skrev 2020-01-29 16:24:01 följande:

Det skulle ha varit jobbigt att behöva suga när man var 17. Vi hade också olika erfarenhet, han hade haft sex tidigare och också blivit avsugen, men han accepterade att jag inte ville. Jag prövade först när vi hade varit gifta i flera år. Det var jobbigt i början, men nu går det bra och är en viktig del av vårt sexliv. Jag är glad att jag aldrig pressades till det.
Svar på tråden Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring?