Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring?
Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring? hur gammal var du och hur gammal var han/hon du låg med, och varför just den personen
Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring? hur gammal var du och hur gammal var han/hon du låg med, och varför just den personen
Men det var länge sen nu
Nej!
Skulle aldrig falla mej in då.
Däremot hade jag en seriös pojkvän som var 5 år äldre från att jag var 15-17.
Nej, haha, skulle aldrig kommit på fråga. Jag minns tydligt att jag tyckte alla som var äldre än 25 var "gamla gubbar" när jag gick i gymnasiet och vi fick en 28 årig vikarie.
Nej.
Du hade bara gjort ja- alternativ och då får du ju inte veta hur många som faktiskt gör/inte gör så. Då ser det ut som om "alla" gör det fast i olika ålder.
Svårt när man bara kan svara en specifik ålder.
Jag svarade Ja när jag var 17 år eftersom det var första gången. Då var jag ihop med en kille som var 28. När jag var 18 hade jag ett ONS med en som var 33 och när jag var 19 hade jag en KK (eller snarare ONS som jag träffade några fler gånger) som var 39.
När jag var 24 träffade jag min nuvarande man som då var 41 så jag har alltid föredragit äldre män. Yngsta jag haft var nog 7 år äldre än mig om jag minns rätt.
När jag var tonåring hade jag endast ögon för andra tonåringar. Killar över 20 var ju gubbar!
Jag var ihop med en man i över ett år som var 31 och jag 14. Kan må dåligt över det idag när jag tänker på hur sjuk han eg var
När jag va 17, knullade jag den 35-åriga pappan i huset där jag var barnflicka. Den industrihålan jag växte uppi,var ingen söndagskola på den tiden. Ville man va den tuffast i tjejgänget, fick man inte "balla ur". Hon (frun) var taskig mot mig, så jag hämnades med att förföra hennes man. Han var dock jäckla sexig, ingen gubbe precis. Spännande och pirrigt, äntligen en vuxen man.
Jag var 17 och han var 35. Han friade till mig och vi var sedan sambos i några år.
Jag var 19, hon var 35 (tror jag). Träffade henne som oskuld för att ligga. Har alltid dragits till äldre kvinnor.