Ess skrev 2020-01-28 15:42:09 följande:
Tankar!!
Du tänker väl ändå inte komma springandes när han knäpper med fingrarna!?
Använd dessa fem veckorna åt att hitta en riktig man, och nöj dig verkligen inte med den du förhoppningsvis dumpar nu.
Hoppas du skämtar när du skriver att du bidragit till deras försörjning. Det är illa nog att du lekt hushållerska, för helvete vakna!!
För det första så springer jag inte så fort någon knäppt i fingrarna oavsett vem de än kan va!
Försörjt dem jag älskar ja, av ren natur är människor olika och jag är en människa som alltid sett att andra har de bra, till och med bättre än vad jag själv har det!
Ja jag vet att det är helt sjukt men har alltid varit en som bryr sig mer om andra och sätter mig själv sist!
Med de sagt så innebär inte de att jag låter människor utnyttja mig, köra över mig eller manipulera mig! MEN jag anser att människor som får någon trygg och lycklig är värd att lösa allt med! Oavsett om de är en partner eller kompis!
Så jo jag har sett till att de finns mat, godis, ren tvätt och disk och att det är städat! För att jag hela tiden det sista halvåret skulle vara annorlunda i dagsläget!
Nu är de likadant och nu får han chansen att bevisa att man vill detta lika mycket som jag vill, de handlar om 5 veckor och de ger jag honom, men jag stryper all hjälp med!
Precis allting slutar jag med.. Så får han se varför man är ledsen över att vara den som skött allt, medans den som hållit ihop hans vardag/helg försvinner!
Jag inser att jag gjort FÖR MYCKET de råder de inga tvivel om, men nu är de upp till han att bevisa om jag faktiskt betyder nått mer än bara en hjälp för att ha ett drägligt liv!!