Attblimammatill4 skrev 2020-01-16 11:36:12 följande:
Fast de där är inte riktigt sant så du får nog läsa på lite innan du ger sånt svar du gör för gravid illamående kan komma redan i vecka 3-4, inte ofta man upplever det men ändå så pass att dom nämner de till och med i mina gravid appar eller när man kollar gravid symptom!
Så du menar du att de borde kunna ge plus redan bara för jag har mina symtom?
Men du glömde nog att för de första så måste kroppen börja producera hcg hormonet vilket den gör när ägget fäst sig vilket är ca 7-14 dagar efter ägglossning och de vill säga när man får en nidblödning, inte alla som får det heller men oftast ett tecken på graviditet så att man inte plussat innan är inte konstigt!!
Du kan läsa mer om de här!
www.google.se/amp/s/niomanader.se/nar-ska-man-egentligen-testa/amp/Det jag tror Anonym (53) menar är att du inte får symptom förrän du producerar hcg. Och har du haft symptom i så många dagar som du skriver och de beror på att du är gravid borde kroppen producera så mkt hcg att du får ett plus på stickan. Dvs du borde inte kunna ha haft symptom innan din nidblödning eftersom det är först då kroppen producerat hcg.