EnAnonumius skrev 2020-12-05 00:39:01 följande:
Det jag har svårast att förstå är Familjelivs bemötande i detta ärende. En "snäll" forumsvärds tjatiga "försäkran" om att det "jobbas på det", "de har högsta prioritet" etc är faktiskt inget bemötande, det är bara att försöka "tysta folk", så de slipper klagomål. Varför kan inte en tekniker själv komma in och förklara varför det inte är fixat trots att det pågått flera år?
Jag jobbade en gång på ett företag som levererade en lika usel som lönsam tjänst till kunderna. Nästan allt arbete gick ut på att få tjänsten att verka vara bättre än den var och en av mina arbetsuppgifter var att försöka övertyga missnöjda kunder att vi tog deras klagomål på allvar. Jag jobbar alltså inte kvar där och företaget drabbades till slut av konkurrens som försökte ta kundernas kritik på allvar.
För några år sen så var det en tekniker som brukade svara i trådarna. Han kanske inte jobbar kvar på Familjeliv.