• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • flygrl
    RaYzLeR skrev 2023-07-18 23:29:21 följande:
    Bra att det har slutat sega för dig. För mig har det fungerat problemfritt idag. Skrattande
    😉
  • flygrl
    Anonym (Surt) skrev 2023-07-18 23:31:39 följande:

Är jag den enda som får upp fönstret för att gilla ett inlägg hela tiden? Som jag måste klicka bort för att bli av med? 

Sen ett stort reklamilägg delat på tre över typ hela första inlägget? 

Fabian1965 skrev 2023-07-19 10:39:09 följande:
    Du är inte ensam.
    Vill inte lägga till addblockare på min iPhone av olika anledningar. Tycker att FL ska se över hur de publicerar annonserna.
    Jag kör innehållsblockare på min iPhone och kan säga utan det skulle jag fan inte kunna va på FL. Innan jag började med det för antal år sen hade jag enorma problem av samma slag som Anonym (Surt) beskriver. 
    Självklart borde FL göra nåt åt hur dom lägger upp sina annonser. 😕

• Anonym (Surt)
    flygrl skrev 2023-07-19 12:52:47 följande:
    Fabian1965 skrev 2023-07-19 10:39:09 följande:
    Du är inte ensam.
    Vill inte lägga till addblockare på min iPhone av olika anledningar. Tycker att FL ska se över hur de publicerar annonserna.
    Jag kör innehållsblockare på min iPhone och kan säga utan det skulle jag fan inte kunna va på FL. Innan jag började med det för antal år sen hade jag enorma problem av samma slag som Anonym (Surt) beskriver. 
    Självklart borde FL göra nåt åt hur dom lägger upp sina annonser. 😕

Tips på ngt sånt program? Jag har iPhone 12 Pro. 

företår inte heller med den stora annonsen som syns hela tiden. Varför inte byta? Jag stör mig på att behöva trycka bort Arvid stark 30000090ggr mån eller som nu Carola. 

• Anonym (Hej)

Gnäller vi för mycket så kommer det snart bli att vi får betala för familjeliv... 
    Det är en gratis grej och de som jobbar har säkert fullt upp med att få det att fungera. 
    Tack för en bra sida som hjälpt mig i mitt liv som förälder. 

• Anonym (Surt)
    Anonym (Hej) skrev 2023-07-19 14:15:05 följande:

Gnäller vi för mycket så kommer det snart bli att vi får betala för familjeliv... 
    Det är en gratis grej och de som jobbar har säkert fullt upp med att få det att fungera. 

Hade hellre betalat för en version utan buggar och reklam som förstör användandet. Självklart är det här ett vinstdrivande företag bakom sajten  
  • flygrl
    Anonym (Surt) skrev 2023-07-19 14:10:55 följande:

Tips på ngt sånt program? Jag har iPhone 12 Pro. 

företår inte heller med den stora annonsen som syns hela tiden. Varför inte byta? Jag stör mig på att behöva trycka bort Arvid stark 30000090ggr mån eller som nu Carola. 

Jag kör med två: AdGuard och Adblock Plus. Inte mycket konfigurering och funkar riktigt bra.
    Jag minns att jag knappt klarade att navigera FL innan jag skaffade dom apparna då reklamen la sig typ över hela sidan. Blä! 🤮😉
  • flygrl

Hej, 😉
    Jag är också glad att FL finns och det har jag också sagt många gånger. Men jag skulle precis som Anonym (Surt) gärna betala en slant om det innebar en sajt med färre buggar. Faktiskt.

Men visst, jag gillar ändå FL och har känt mig hemma här sen 2016. Så klart man inte enbart ska gnälla, det har du rätt i. 😊
  • RaYzLeR
    flygrl skrev 2023-07-19 22:11:29 följande:
    Hej, 😉
    Jag är också glad att FL finns och det har jag också sagt många gånger. Men jag skulle precis som Anonym (Surt) gärna betala en slant om det innebar en sajt med färre buggar. Faktiskt.

Men visst, jag gillar ändå FL och har känt mig hemma här sen 2016. Så klart man inte enbart ska gnälla, det har du rätt i. 😊
    Du har ju Flashback annars. Mindre buggar och mindre störande reklam. Jag hänger där också. 🙂
  • Anonym (Kfnf)

Det roliga är om man anmäler ett inlägg och det blir borttaget, så ska personen som gjort inlägget få ett Mail om varför inlägget blev borttaget. Det får man inte. Det e-postmeddelandet får man själv.

Fattade ingenting en gång för det inlägget hade ju inte jag skrivit. Buggig sida. 

• Anonym (Kfnf)

Fullt upp med? Det vet jag inte 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?