• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2022-02-09 22:02:45 följande:
    Ja, absolut, men vi trodde ju att det skulle funka bra tills den där nya uppdateringen så vem vet hur länge detta håller? Ändra sidan verkar ha blivit en återkommande grej. 
    Man veta aldrig
  • Nandez
    Jemp skrev 2022-02-09 22:28:11 följande:
    Jättestora problem ikväll för min del. Nya menyn funkar uselt från mobil- det hänger sig, man måste scrolla till toppen, måste stänga händelserna för att öppna menyn osv. 
    Låter inget vidare
  • Anonym (Wtf)
    Jemp skrev 2022-02-09 22:28:11 följande:
    Jättestora problem ikväll för min del. Nya menyn funkar uselt från mobil- det hänger sig, man måste scrolla till toppen, måste stänga händelserna för att öppna menyn osv. 
    Har exakt samma problem. Det går inte att scrolla med mobilen, sidan hänger sig och man kan inte trycka på menyn eller backa sig ur eländet.
  • Nandez
    Anonym (Wtf) skrev 2022-02-09 22:35:26 följande:
    Har exakt samma problem. Det går inte att scrolla med mobilen, sidan hänger sig och man kan inte trycka på menyn eller backa sig ur eländet.
    Inget vidare
  • Drottningen1970

allt är jättekonstigt, trådarna kapas av mitt, sen kommer man inte vidare efter reklamrutan.
    Hittar inte heller knappen för mina favoriter.  

• Anonym (Cecilia)

menyn har bytt plats till vänster sida. lika så när man skriver pm och ska klicka skicka. Varför vänster när allt låg till höger förut och var väldigt mycket enklare att manövrera?

• Drottningen1970
    Anonym (Cecilia) skrev 2022-02-10 08:27:34 följande:

menyn har bytt plats till vänster sida. lika så när man skriver pm och ska klicka skicka. Varför vänster när allt låg till höger förut och var väldigt mycket enklare att manövrera?

Min meny är fortfarande till höger, men inget funkar liksom. Får stänga ned och börja om varje gång jag ska byta tråd. såhär illa har det aldrig varit. Nytt rekord.
  • flygrl
    Drottningen1970 skrev 2022-02-10 09:44:24 följande:

Varför finns inte knappen mina favoriter kvar? 

Den finns men det har blivit mer omständligt. Jag som surfar från mobilen (iOS, Safari) hittar den genom klicka FORUM högst upp och sen i menyn som fälls ut Mina favoriter.
  • Jemp
    flygrl skrev 2022-02-10 11:12:37 följande:
    Den finns men det har blivit mer omständligt. Jag som surfar från mobilen (iOS, Safari) hittar den genom klicka FORUM högst upp och sen i menyn som fälls ut Mina favoriter.
    Jag måste trycka på knappen med familjelivsloggan, sen gå in i menyn. 3 tryck för att komma dit mao. 

Android, telefon. 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?