• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Anonym (Anonymously) skrev 2022-02-08 22:21:13 följande:
    Innan de började göra nya uppgraderingar ja, men då kom de gamla problemen tillbaka igen, och där står vi nu och trampar!
    Sant men för tio år sedan fungerade det bra
  • Anonym (Anonymously)
    Blond tjej skrev 2022-02-08 22:16:25 följande:
    Har tänkt samma sak 
    Proffs använder en kopia av sajten på en testserver att göra uppgraderingar på, tills allt fungerar som det är tänkt.

Då allt  fungerar perfekt, så flyttar man då den nya versionen till den skarpa servern där kunderna är.
  • Anonym (Vad?)

Är det bara för mig som det blivit jättekrånligt att surfa pp mobilen? Mina favoriter är borta, jag måste stå högst upp för att få menyn och sidan hackar liksom när jag scrollar. 

• Anonym (Cecilia)

Ja, ännu sämre i dag. Det smyger sig in ändringar hela tiden. Och tyvärr alltid till det sämre  

• Nandez
    Anonym (Vad?) skrev 2022-02-09 17:01:14 följande:
    Är det bara för mig som det blivit jättekrånligt att surfa pp mobilen? Mina favoriter är borta, jag måste stå högst upp för att få menyn och sidan hackar liksom när jag scrollar. 
    Vad trist
  • Nandez
    Anonym (Cecilia) skrev 2022-02-09 19:11:55 följande:
    Ja, ännu sämre i dag. Det smyger sig in ändringar hela tiden. Och tyvärr alltid till det sämre  
    Trist
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2022-02-09 19:15:48 följande:
    Bara nån enstaka error idag. Men jag ropar inte hej än. Jag ropar aldrig mer hej. 

/vis av erfarenhet
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?