Vi som planerar graviditet 2020!
Jag hade 7 dagar med blinkande gubbe innan jag fick fast. Det är smått irriterad när det är så många dagar för man ger upp om att man kommer ha ÄL
Jag hade 7 dagar med blinkande gubbe innan jag fick fast. Det är smått irriterad när det är så många dagar för man ger upp om att man kommer ha ÄL
Det är det här som är jobbigt när man ska försöka lära känna sin kropp igen efter p-piller. Skönt att du vet att du kan bli gravid utan att få en fast gubbe. Jag och min man försöker med 1 barnet. Så har ingen aning om jag ens kan bli gravid ???????????
Skönt att det gick :) Håller tummarna för att det lyckas denna gången för dig. Helt rätt inställning har du :)
Tack :)
Hur har det gått? Fick du någon fast gubbe? :)
Vad härligt :) Lycka till nu :)
Fick mensen igår så får hoppas att det tar sig denna månad ist
Dagarna mellan ägglossning och mens är konstant. Så om ägglossningen är försenad så skjuts mensen fram med x antal dagar.
Hej alla! Jag undrar om ni har någon erfarenhet med clearblue med veckoindikatorer? Händer det ofta att dessa visar fel?
Tacksam för svar // Sofia
Okej men Jag får kolla igen efter bim och se om det fortfarande är positivt Ja jag har kollat där och de skriver att de kan bara bli positivt om du är gravid. Dock kan hcg ligga kvar i kroppen och då kan det visa positivt, fast att du haft/har missfall.
Jag gick med i den här gruppen med hoppet om att jag skulle få bli gravid under 2020. Vi tog det lite lugnt i början då vi funderade på bf datumet. Den här månaden började vi äl testa och jag åt rosenrot. Idag plussade jag :) Så glad och tacksam. Nu hoppas vi att den lill* knodden stannar och mår bra. Förhoppningsvis kommer vi träffas i slutet av januari 2021 :)
Ååh grattis!!! Vad roligt! Jag hoppas också på att få bli gravid 2020, äter rosenrot denna månad och äl-testar för första gången. Hoppas det funkar för mig med <3 lycka till nu!!
Hej allihopa! Vi planerar att vi gravida och är inne på vårt 5e försök. Jag ska ha mens om några dagar och hade ett ägglossningstest hemma bara för skojs skull tog det och det är ganska hög stegring? hört att man kan få det om man är gravid. Den med ingen stegring alls är så det brukar se ut när jag inte har ägglossning
Fått svar ang mina fortsatta cellförändringar nu. De är fortfarande där men inga ingrepp behövs i dagsläget. I morse fick jag ett annat svar, ett plus på graviditetstestet! Läskigt, haha.