Inlägg från: Anonym (Tips från coachen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tips från coachen)

SEX MED SVAMPTAMPONG?? Akut!!!!

lizafd skrev 2019-12-30 21:42:12 följande:

Så då fick jag den lite för desperata idén att köpa en vanlig mjuk natursvamp i någon butik och använda som mensskydd, vad tror ni om det? Hur ska jag göra!?! Bomba med tips!!!!

/en 18 årig tjej som gärna vill ha en trevlig stund på nyår :)

Men du fattar väl att du inte kan köpa vad som helst och stoppa upp?? Om du nu förberett så himla mycket så borde du väl ha sett av kalendern att hoppsan, du riskerar att ha mens runt den tiden, kanske vara lite beredd på det?

Beställ svampen, det är precis vad de prostituerade använde förr i tiden för att inte bli gravida dessutom så det lär ju funka bra om du inte blöder för mycket så det rinner igenom. Annars kan man faktiskt överleva nyår utan att ligga, det finns en dag bortom tolvslaget liksom.

För övrigt, mitt hetaste tips... Använd kondom!!

En liten fundering... Vem av er ska gräva i din spermiga mus för att få ut den där svampen sedan..? Det lär ju bli han, lagom avtändande :s

Anonym (Duschen) skrev 2019-12-30 22:36:38 följande:
    Men varför ska han göra det, det fixar man väl själv sen.
    Om hon når så långt ja...

Man ska inte ha främmande föremål inne i kroppen för länge. Tampong t ex har en gräns på ca fyra timmar, om de ska fira nyår kommer den garanterat vara inne alldeles för länge.
    Anonym (Duschen) skrev 2019-12-31 00:07:44 följande:
    8 timmar är gränsen. Man kan väl ligga och sen ta ut den och byta - inte har man väl sex i 4 timmar på raken...
    Åtta timmar är maxgränsen ja men rekommenderas byte redan efter fyra timmar. Det betyder inte att man kan ha varje tampong inne i åtta timmar utan snarare som undantagsfall.
    Anonym (Duschen) skrev 2019-12-31 00:07:44 följande:
    8 timmar är gränsen. Man kan väl ligga och sen ta ut den och byta - inte har man väl sex i 4 timmar på raken...
    För övrigt pratar vi inte om tamponger nu utan om en typ tvättsvamp.
Svar på tråden SEX MED SVAMPTAMPONG?? Akut!!!!