• lizafd

SEX MED SVAMPTAMPONG?? Akut!!!!

DETTA ÄR AKUT!!

Okej... så det är nyår imorgon, och jag och en kille har planerat att ligga. Jag har längtat efter detta sååå länge nu och verkligen maxat upp nyåret!! Problemet är bara att nu (dagen innan nyår) så fick jag min mens...

Jag har varit helt förkrossad hela kvällen då den inte ens skulle komma denna vecka, och jag vill verkligen undvika ett blodigt sex. Så när jag läste runt på nätet så läste jag om svamptamponger utan snören som man kan ha inne medans man har sex (ifall någon har erfarenhet av dem så får ni gärna skriva)!

Så jag tyckte att dedär svamptampongerna lät som en bra idé! Problemet är bara att de Inte går att få tag i någon butik, utan bara på internet, och paketet kommer aldrig hinna fram tills imorgon!!

Så då fick jag den lite för desperata idén att köpa en vanlig mjuk natursvamp i någon butik och använda som mensskydd, vad tror ni om det? Hur ska jag göra!?! Bomba med tips!!!!

/en 18 årig tjej som gärna vill ha en trevlig stund på nyår :)

• Svar på tråden SEX MED SVAMPTAMPONG?? Akut!!!!
  • Anonym (Tips från coachen)
    lizafd skrev 2019-12-30 21:42:12 följande:

Så då fick jag den lite för desperata idén att köpa en vanlig mjuk natursvamp i någon butik och använda som mensskydd, vad tror ni om det? Hur ska jag göra!?! Bomba med tips!!!!

/en 18 årig tjej som gärna vill ha en trevlig stund på nyår :)

Men du fattar väl att du inte kan köpa vad som helst och stoppa upp?? Om du nu förberett så himla mycket så borde du väl ha sett av kalendern att hoppsan, du riskerar att ha mens runt den tiden, kanske vara lite beredd på det?

Beställ svampen, det är precis vad de prostituerade använde förr i tiden för att inte bli gravida dessutom så det lär ju funka bra om du inte blöder för mycket så det rinner igenom. Annars kan man faktiskt överleva nyår utan att ligga, det finns en dag bortom tolvslaget liksom.

För övrigt, mitt hetaste tips... Använd kondom!!
  • Anonym (E)

Köp sminksvampar. Funkar utmärkt. Det gjorde jag alltid vid mens i min första relation. Ett tips jag tror jag läste i en intervju med en porrstjärna... eh ja. Tvätta av den med vatten innan och fukta den lite innan du för in den.

• Anonym (Ob)

Vet du, sex kan faktiskt vänta.. Det kommer ändå inte bli som du fantiserat om och mest troligt kommer du oroa dig över om det kommer synas blod, om lakanet blir blodigt osv.

• annabellelee

Men herregud, du kan ju inte bara köra in en tvättsvamp i fittan?! Hur långt upp ska du trycka den för att den inte ska märkas? Det låter ohygieniskt, osunt och allmänt jobbigt.

Man kan ha sex under mens, men vill du inte att blodet ska märkas får du vänta.

• Anonym (Duschen)

Alltså - du kan ju ha sex i duschen med honom. Om ni är lika långa är det inte så stora tillgänglighetsproblem - annars stå på en liten badrumspall eller liknande och han får komma in bakifrån så stimulerar du dig själv med duschen samtidigt. Hepp! Du har haft livets bästa sex.

Börja med att suga av honom - ?för du har ju mens och då kan man ju inte ligga? - typ - sen när båda blivit riktigt sugna ändå pga avsugningen och bara måste stoppa in den så gör nu enligt ovan beskrivning. Lovar han är din för evigt.

I min ungdoms dagar hade jag sex med tampong i många gånger - ingen märkte något vad jag vet. Bara att stoppa in snöret. Men då var det med killar jag inte brydde mig så mycket eller ville ha sex med igen (såklart fick de inte slicka det är bara taskigt). Om du bryr dig om honom så ska du nog säga att du har mens.

• Anonym (Lil)

Köp Cyklo-F på apoteket! Det stoppar blödningen. Jag brukade göra så

En liten fundering... Vem av er ska gräva i din spermiga mus för att få ut den där svampen sedan..? Det lär ju bli han, lagom avtändande :s

• Anonym (Duschen)
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2019-12-30 22:34:00 följande:

En liten fundering... Vem av er ska gräva i din spermiga mus för att få ut den där svampen sedan..? Det lär ju bli han, lagom avtändande :s

Men varför ska han göra det, det fixar man väl själv sen.
  • HappyHippoGuy

Att knulla med mens känns som att kleta på extra glidmedel.

Tjock täcke över sängen och de bara att leka på. Sen ett besök i duschen efteråt.

Män brukar inte backa för att kvinnan har mens.

Anonym (Duschen) skrev 2019-12-30 22:36:38 följande:
    Men varför ska han göra det, det fixar man väl själv sen.
    Om hon når så långt ja...

Man ska inte ha främmande föremål inne i kroppen för länge. Tampong t ex har en gräns på ca fyra timmar, om de ska fira nyår kommer den garanterat vara inne alldeles för länge.
Svar på tråden SEX MED SVAMPTAMPONG?? Akut!!!!