Varannan vecka på pappret 8/6 i verkligheten
HappyHippoGuy skrev 2019-12-31 05:43:34 följande:
Det ligger flera år av handlingar som läggs på hög.
För de första är det jag som kör 3 av 4 gånger för att lämna när allmän hyfs är att man lämnar varannan gång. För de andra har hon aldrig haft tid att köra till idrotten han utövar. Iallafall är det typ var 6e träning hon hänger med på. Dock är hon väldigt närvarande när det gäller att va en duktig förälder på sociala medier. Alla mina närmaste vänner vet att hon är en bluff när hon skriver att hon saknar alla barnen.
Hon skulle haft sitt barn igår enligt vår överenskommelse. Idag är det nyårsafton. Får se ifall hon ringer o pratar 1 minut med sitt barn.
Hon har tre barn, du har ett barn. Jag har två barn och jag kan förstå att hon får trixa mycket för att få livet att gå ihop. Av någon anledning passar det bättre in att ert barn kommer mån em. Gör inte henne till en dålig mamma när hon har mer att jonglera med. Tre barn och ett ex, numera två ex. Jag fattar att du vill ha strikt varannan vecka men prata med henne om den där extra frukosten och middagen plus detta att du kör föest gånger. Min sambo har ett barn sen tidigare och jag känner igen det där med att det tas för givet att han både hämtar och lämnar eftersom hon inte har körkort, det är aldrig roligt att tas för given. Prata med exet men gör henne inte till en dålig människa. Du har rätt att sätta dina gränser men någon dålig mamma har du ingen anledning att påstå att hon är.