Nygift och otrogen
Dvs han själv skapade möjlighet från början genom att vara mottaglig och öppen. Han sökte uppmärksamheten från början. Han gjorde sig tillgänglig.
Att det blev just hon var slumpen när tillfället kom. Det hade lika gärna kunnat vara vilken som helst av de andra gymtjejerna. Och kanske hade han ögonen öppna för flera där också? Det får du aldrig veta. Men du kan ju tänka lite där själv på just tiden och tillfälle..
Kanske, men inte just då. Det var inte så att han vaknade upp en morgon och kände för att vara lite otrogen. Jag litar på att han under våra 10 år inte haft liknande känslor för någon annan. Dom fann varandra helt enkelt, först som bekanta, sedan som vänner. Hon var spännande, hade en sprudlande personlighet och enligt honom väldigt allmänbildad. Dom hade mycket gemensamt. Det kanske är en sån person han klickade med på ett sätt han inte gjort tidigare och den kemin gick inte att motstå typ. Hade han vetat det han vet idag hade han kanske avbrutit deras vänskapsrelation redan när han märkte att han tänkte på henne på dagarna men förstod väl inte då hur fel det skulle bli. typ "lite fantasier har ingen dött av".
Där har du fel, jag känner honom och jag kan köpa hans resonemang kring henne (även om jag tycker det är vidrigt). Men jag tror inte det hade kunnat vara vem som helst. Det var känslor inblandat. Dom hade sex för att dom ville vara med varandra inte bara för att dom va kåta och ville ligga och råkade vara i närheten av varandra.