Inlägg från: Anonym (Hallå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hallå)

Nygift och otrogen

Anonym (Kvinna86) skrev 2020-02-17 19:42:34 följande:

Men hon är inte frisk och anmäld på saklig grund.

Jag är väl medveten om att han haft känslor för en annan och haft sex med en annan. Jag kommer dock aldrig acceptera att han kommer agera på det igen, speciellt inte nu när han svart på vitt fått se hur det sårade. Ska vi vara tillsammans i fortsättningen så ska det vara monogamt.

Antar att det även var du som anmälde...
  • Anonym (Hallå)
    Fjäril kär skrev 2020-02-17 20:17:30 följande:

Exakt vad är det som är polisanmält? Att hon skickar sms ett par gånger i veckan?

Det får du skylla dig själv för eftersom du valt att inte blockera henne.

Det är ju du som tillåter henne att vara ett "psyko" när du inte klarar av att hålla henne på avstånd.

Ksn inte annat än att hålla med. Kommer aldrig bli något långdraget ärende Hos polisen direkt och ts upprätthåller kontakten dessutom
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-02-18 18:44:13 följande:

Rättelse, jag litar inte på min man med henne. Det är stort steg mellan förälskelse och att älska någon det är två vitt skilda saker.

Jag har läst runt lite här på trådar och många lyckad förlåta otrohet där även sex flera gånger varit centralt. Dvs är långt ifrån omöjligt.

Du litar inte på honom med henne? Om du inte gör det borde du nog inte fortsätta ert förhållande. Du måste kunna lita på honom och de situationer han utsetts för
  • Anonym (Hallå)

Låter fruktansvärt det ni båda går igenom ts!

Finns det någon liten del av dig som nu är orolig över att kontakten med älskarinnan återupptas? Tönker på det här med att du svarade när hon kontaktade honom osv. Den kontrollen är ju nu borta. Kommer han klara det?

• Anonym (Hallå)
    Anonym (Sökerenvän) skrev 2020-02-25 20:32:58 följande:

Jag gifte mig 1a september -18. Ca 11 månader senare kom jag på min fru med att ha haft en affär i 4 månader. Jag förlät henne. Mindre än 5 månader senare lämnar hon mig... Så idag ligger vi i skilsmässa. ????

Hur kom du på henne?

Vem hade hon affär med?

Varflr förlät du henne?

Och varflr är det nu hon som vill skiljas?
  • Anonym (Hallå)
    Västmanlänning skrev 2020-02-26 16:55:42 följande:

Jag hade haft magkänslan nästan hela tiden att något var fel. Sen gjorde hon en felstavning på ett ställe.. Sen kom jag på henne..

Har det någon betydelse vem hon var med?

För att jag älskar henne..

Det får du fråga henne...

Tänkte mer om hon lämnade dig för honom
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-04-11 10:43:10 följande:

Så klart förstår jag att min mans förhållande inte går att likställa med en puss på Gullan. Jag är inte dum.. men jag tycker inte den är ? den värsta otrohet? jag hört om heller.. han hade sex med henne. Det är det primära i historian. Och han avslutade det. Att vi precis gift oss, försökte bli gravida, att hon blev gravid påverkar inte för mig egentligen.

Jag kan inte säga hur kan kände eller varför han gjorde som han gjorde, jag har aldrig ens övervägt otrohet. Men jag har heller aldrig utsatts för den påfrestningen i form av så starka känslor som han gjorde.

Jag börjar upplevs att jag går lite vidare och att jag nog kommer kunna förlåta honom. Det var ett brutalt felsteg men det var under en kort period, jag tror inte jag vill förlora honom resten av livet för det.

Han har nog tur att det var henne han var otrogen med och dig han var otrogen mot. För jag hade i båda rollerna gjort kaos. Med vänlig hälsning, psycho bitch
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-04-11 15:07:15 följande:

Hur då menar du? Hon har ju varit jävligt labil men också arg. Jag har mest varit ledsen

Älskarinna

1. Jag hade behållt barnet. Vem fan är han och bestämma liksom?

2. Hade han bråkat, fortsatt ljuga för sin fru osv så hade jag kämpat för hela vårdnaden.

3. Hade berättat för alla i vårt ?gäng? om vilket svin, mansgris, omogen han är/var som ljuger och försöker tvinga mig till abort. Antagligen hade jag även dykt upp hos hans föräldrar och mor och farföräldrar också. Ksnske börjat umgås med någon av hans kollegor och även där berättat det.

Fru beror på om jsg tänkte vara kvar el lämna

1. Såklart inte förlåtit Aldrig någonsin.

2. Berättat för alla familj, barn, vänner osv om jsg valt lämna

3. Aldrig svarat älskarinnan någonsin åt honom oavsett vad. Tycker denna punkt är ditt största misstag. Du har visat dig svag inför henne och honom.
  • Anonym (Hallå)

Alltså jag undrar varför tråden finns?

Ts är ledsen över att killen är otrogen och älskarinnan jobbig

Folk försöker stötta hjälpa ge råd

Ts summerar med att han är straffad nog, aldrig gör det igen, älskarinnan kapad, besattheten över, blir fler barn ihop osv.

End of story väl? Ts är klar och behöver inte familjeliv längre

• Anonym (Hallå)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-04-12 16:28:10 följande:

Besattheten över? Va?

Kanske för att jag idag knappt vill leva pga ?leden över killen är otrogen?.

Ja, du var besatt över älskarinnan men är ju inte det längre?

Okej så nu vill du ta ditt liv? Denna killen du väljer stanna hos har alltså fått dig att vilja ta ditt liv? Tänker du aldrig på ditt barn i allt det här el? Att barnet lever med en pappa som är otrogen och en mamma som vill ta sitt liv? Det kommer ju inte bli ett kul avslut på detta om ni efter såhär lång tid fortfarande mår såhär, det förstår du väl? Antingen avslutar ni ert förhållande el stryker ett sträck över det som har varit och börjar om. Men det behöver ni göra NU isf. Du har fortfarande inte bestämt dig det är tydligt i dina resonemang.

Tycker hela denna tråden börjar kännas konstgjord ärligt talat.

För en mamma är barnet alltid nr 1 oavsett hur mycket hon älskar en man
Svar på tråden Nygift och otrogen