Nygift och otrogen
Nej! Han skulle aldrig någonsin överge sin dotter. Någon måtta får det faktiskt finnas.. han älskar henne mer än nåt annat och är en fantastisk pappa till henne. Punkt!
Nej! Han skulle aldrig någonsin överge sin dotter. Någon måtta får det faktiskt finnas.. han älskar henne mer än nåt annat och är en fantastisk pappa till henne. Punkt!
Jag tycker folk i den här tråden överdriver.
Man är inte nödvändigtvis en dålig Pappa för att man blir kär i en annan kvinna. Många här får det att låta som om det handlar om en fuckboy som går från kvinna till kvinna. Jag är rätt säker på attt han var förälskad i den andra. Att bröllopet redan var under planering och att han inte kunde dra sig ur allt.
Jag har inte sett någon uttrycka att det skulle vara anledningen till varför han är en dålig pappa. Tror mer det handlar om att han planerat och upprepat ljugit för sin familj, lagt pengar på och hellre varit med älskarinna än med sitt barn, agerat på ett sätt som skadat barnets mamma och förstört barnets familj.
Han knullade ju också den andra kvinnan oskyddat, gjorde denne på smällen samtidigt som han knullade med frugan oskyddat för att göra henne med barn. I värsta fall hade ju barnets mamma (och barnet de planerade) kunnat få hiv eller annan sjukdom. Ingen dream dad direkt. Så agerar ialla fall inte en bra pappa, om man säger så.... Han har säkert fina egenskaper också. Det har faktiskt alla skitstövlar jag stött på haft. I det här fallet spelar ju det mindre roll om han så är Dalai Lama i övrigt, det väger liksom inte upp.
Tråkigt att höra att han inte höll sig trogen, hur svart ska det vara?! Ångrar du att du inte gick tidigare? Jag litar på att min man inte gör det igen, hans ånger går nästan att ta på. ?Gjorde det för bekräftelse och för att jag föll för henne? är hans förklaring. Vet dock inte om jag klarar att vara kvar trots att jag inte tror det sker igen...
Han hade känslor för henne, inte har. Och jag tror inte han kommer sätta sig i en sådan situation igen utan tänka till innan. Känslor går inte att styra men han borde inte agerat. Det är hans agerande som jag nog aldrig kommer kunna förlåta..
Wow, lite mindblowing faktiskt... hur fan kunde han bli kär i henne också?? Man kan fan inte vara kär i två stycken samtidigt!! Jag är så självklar för honom. Hon presenterade nåt nytt och spännande och jag nåt gammalt och självklart.. vet inte vad jag ska svara på detta. Fan vad det träffade rätt..
Så är det men jag tror inte han någonsin kommer bejaka det igen, han vet de facto hur mycket smärta det orsakar. Innan visste han det så klart i teorin men inte i praktiken. Han säger också att han aldrig känt något liknande för någon annan under vårt förhållande tidigare.det var hon och han som hade en kemi som dom inte avbröt men idag vet han att det inte var värt det, att gräset inte var grönare på andra sidan. Om jag fortsätter med honom så litar jag på att otroheten inte upprepas.
Jo men inte tillräckligt grönt för att lämna mig för henne...
Ingen är perfekt och i ett långt äktenskap kommer misstag att ske. Vi har valt att blicka framåt tillsammans och jag har lagt hans svek bakom mig. Jag vet att han älskar mig och jag känner full tillit till att det inte kommer upprepas. Den här tråden verkar bara se att efter otrohet finns bara ett ända alternativ och så är det inte utan många går vidare efter en otrohet,
Fast hon tycker nog detsamma om dig. Att du inte verkar vara stabil och frisk.
Kom ihåg att hon inte var så när han blev kär i henne. Det var inte ett psyko han föll för.
Hon blev sviken och lurad av honom också och mår uppenbarligen skit av en påtvingad abort. Är det verkligen att vara psyko?
Hur hade du agerat om han valt henne? Hur genomtänkt hade du varit då i kontakten med dom?
Det är inte brottsligt att vara sviken och bitter. Sånt går inte att polisanmäla.