Anonym (Kvinna86) skrev 2020-01-24 16:11:52 följande:
Nja, naiv är kanske fel beskrivet. Stoppar snarare huvudet i sanden och hoppas febrilt att det ska dyka upp att han blev drogad eller nåt. Dessutom kan dom inte ens enas om hur många gånger dom legat. Vill ?få honom? tillbaka. Men som sagt den här tråden har varit nyttig.
Jag håller med om det men då kanske det vore min mans älskarinna jag borde prata med. Att det kommer in en kvinna här som berättar hur hon skiter i respektive och barn ökat bara mitt förakt gentemot min mans älskarinna.
Nja, naiv är du för du verkar tro på vad allt han säger och tror han ångrar sig bara för att han säger så.
Stoppar huvudet i sanden gör du absolut för du vet nog innerst inne att det aldrig kommer dyks upp att han blev drogad eller nåt utan att han valde det själv och njöt av de så länge det varade.
Om du nu vet att älskarinnor fullkomligen skiter i frun så förstår du förmodligen det lönlösa i att prata med henne om din mans älskarinna. Men bara för att du nu vet hur älskarinnor resonerar så betyder inte det att du ska lägga all skuld på dem. Din man är den som i slutändan valde att bedra dig, älskarinnan deltog i det, men det var hans eget val att bedra dig, inte hennes.