Nygift och otrogen
Fast ni ger ju henne dessa kryphål helt gratis eftersom ni inte bryter med henne.
Fast ni ger ju henne dessa kryphål helt gratis eftersom ni inte bryter med henne.
Fast ni svarar trots allt och hon vet att ni läser. Det är hennes övertag.
Hon hör väl av sig av samma anledning som att du fortfarande är kvar hos honom. Känslor och falska löften
Du skriver ofta "det var ju bara sex"
Om det nu bara var sex som du återkommer med så varför bryr du dig. Då kan han ju fortsätta.
Nej, det tycker jag egentligen inte men samtidigt är det hon som drabbats fysiskt (tydligen komplikationer så hon går hon läkare fortfarande) och min man kan ju inte göra nåt. Dom är inte vänner, han har inga skyldigheter gentemot henne. Han sa klart och tydligt att han inte tänker ta barnet till sig och se det som sitt sen var valet hennes..
Jag tänker inte låta honom träffa henne och jag tror inte hon vill träffa honom så det finns inget att prata om. Hon får älta om hon vill men inte med honom för deras grej är avslutad.
Har läst med intresse för att jag försöker greppa en liknande situation. Jag är den andra kvinnan i den situationen och jag födde barnet.
Det du inte vet är att din man sagt en massa saker till henne. Absolut lovat en massa som han inte håller kring aborten. Han kanske sa att det var dålig tajming men om hon gjorde den så kunde de vara tillsammans? I mitt fall hade han sagt att han självklart skulle finnas i barnets liv. Att han ville att hans barn skulle känna barnet. Och hans föräldrar. Det var en lögn såklart och inget han känns vid idag. Vuxen karl som slingar sig med ursäkten ?jag sa aldrig ordet ?lovar? ?. Förstå hur trött man blir!
Pojken gick från citat ?hans kärleksbarn? till ?jag kan inte ha någon kontakt med honom för då har jag ingen familj kvar? ?då är jag ensam?. Hans föräldrar vill inte ens träffa pojken pga hur han har fått situationen att framstå. Han fick det säkert att låta som om han nästan blev lurad. Det blev han inte.
Jag tror vad jag vill att du förstår i detta är att en man som kan göra en sån här grej som din man, inte plötligt blir helt ärlig och ångrar sig. Han har kört dubbelspel och spelat er båda ett bra tag. Hon fick genomgå en abort själv. Du vet absolut inte hela sanningen. Precis som min älskares fru fortfarande inte vet hela sanningen. Och hon är kvar med honom. Måste ju tro att hon har fått höra allt. Gud vet vad han har hittat på om mig? Jag är säkert helt galen. Han har säkert försökt bli av med mig. Inget av vilket stämmer såklart. Jag vet att min har sagt till sin fru att vi legat med varandra några gånger utan känslor. Det vet jag för det har han berättat för mig efter att han inte fick ha kontakt med mig. Efter att han lovat henne att inte ha kontakt med mig. Sanningen är såklart att vi hade en relation i nästan ett år och känslor från båda håll. Allt för att måla sig själv som en ganska snäll men missförstånd man.
Ta hand om DIG i detta. Gör inget förhastat som att sylta in dig med fler barn i nuläget. Det blir bara värre.
I mitt fall kan aset dra. Jag vill inte veta av honom. För min sons skull kommer jag tyvärr alltid att hoppas att han ändrar sig om kontakten, men jag får nog vara helt beredd på ett barn som känner sig ratad av ett fegt kräk.
Tänk att är det kvinnor som både tar på sig mäns ansvar och sopar upp efter dem....Och sen skyller på varandra. ????
Lycka till!