Anonym (Kvinna86) skrev 2020-05-23 19:51:47 följande:
Nu är min första dotter född med snitt och tror du inte det påverkar kroppen så bör du läsa på lite... och sluta misstolka mig, det var väl inte så att han sökte upp första bästa för han inte fått ligga på några dagar men det fanns en växande distans ingen av oss gjorde något åt.
Vet du? Min man hanterade det precis likadant. Till han inte gjorde det längre. Jag förstår inte syftet med att jämföra med sina egna män? Tror du inte att jag som du var helt säker på att just min man aldrig skulle göra något sådant?
Jag har både snittats och genomgått vaginal förlossning. Sexet kom igång mycket snabbare efter snittet än den naturliga förlossningen och jag sprack inte ens. För min man var dock sex inte avgörande för att han skulle vara trogen så vi hade ingen brådska att få igång sexet. Hur överlever du om du exempelvis inte kan ha sex på 3-4 månader och din make börjar jobba över och ofta luncha med nya gymkompisen?
Din man fortsatte boka hotell, bara med en annan kvinna? Det säger mycket om honom.... Hur kan du ens titta på honom? Ännu mindre ursäkta hans agerande?
Jag är säker på min make :) 110% säker. Han har aldrig haft möjlighet och aldrig under flera år visat något tecken på att bedra eller såra mig.
Du var säker på din make trots att han jobbade över och ljög. Nu är du återigen säker på din make trots att han gjort en älskarinna gravid, var förälskad i någon annan när ni gifte er och ljög för dig flera månader. Vad skulle krävas för att du ska tappa tilliten för din make ?