Anonym (Det är inte HON, det är HAN) skrev 2020-01-15 22:17:58 följande:
Du behöver sluta fokusera på HENNE. Hade det inte varit HON hade han doppat i nån annan. Det enda som är speciellt med henne är att hon var/är tillgänglig och det smickrar honom. Vilken hyfsat attraktiv och tillgänglig tjej som helst hade kunnat vara hon.
Tror du verkligen att hon försöker förstöra för er? Jag tror att du har alldeles för höga tankar om din man. Det är ganska osannolikt att någon han knullat några gånger, gjort gravid och betett sig enormt grisigt mot, samtidigt som hon mycket väl vet att han inte alls går att lita på (han är ju otrogen) skulle vara minsta lilla smula intresserad. Han låter ju inte som ett kap direkt. Förstår att ni har en historia och du älskar honom, det är svårt att sluta. Men för alla andra låter han som ett bottennapp. Eventuellt är hon intresserad av att straffa honom. Skulle inte tro att du för en sekund finns i hennes tankar.
Nej. Jag tror inte hon var ett random ligg, jag tror dom under en tid byggde upp känslor och attraktion för varandra. Idag vet han att känslorna var fejk.
Ja jag tror hon försöker förstöra, hon hittar hela tiden kryphål att nässla sig in. Jag vill inte fokusera på henne utan på oss. För att vi ska kunna gå vidare måste hon ju försvinna ur våra liv för hela min familjs skull.
Hon kanske är arg för att jag fick honom och intf hon?
Förstår att han låter som ett bottenskrap men för oss som känner honom är han ju mycket mer än sin otrohet...