Nygift och otrogen
Eller så längtarhan efter henne. Spänningen, kravlösheten, nyförälskelsen och hennes sexiga kropp. När du sitter gravid, grinig och har ont är du kanske tråkig? Du var ju inte ens attraktiv nog enligt honom under er bröllopsdag och smekmånad så varför ska du då vara attraktiv när ni aldrig sover och du har avslag, läkande bröst och alltid en spya på tröjan?
Kanske passar nån tjej på att ge en invit ? Han är troligtvis känd som kille som var otrogen som nygift ( då säkert älskarinnans vänninor och deras män och deras mäns vänner osv fått höra allt)
Er kärlek blev ju inte speciellt djup efter dottern då han hade en annan relation rätt tätt inpå. Det är nog bara du som tror att dotter fördjupade något,
Men fattar ni inte vad jag menar? Kan man inte lära sig nåt av en otrohet och lära sig att tygla sig för att man vet att gräset inte är grönare på andra sidan? Han har alltid innan och efter värdesatt oss och det är ju inga som vet om vad han gjort så han behöver ju bara ?skämmas? för mig. Sedan han blev upptäckt har han gjort allt för mig och låtit mig gå full insyn. Tror inte läckande bröst eller blöjor vad det som fick honom att göra det utan han attraherades av henne och tänkte inte längre än näsan räcker..