Ni som röstar på SD
Tack för ditt svar :)
Jag vet personligen inte alls hur jag ska rösta denna gång.. :/ Har alltid röstat på S men just nu skulle jag absolut inte göra det! Sist jag röstade på de, var endast för att hålla borta andra partier. Vilket inte heller kändes rätt. Jag tycker givetvis att SD har många bra punkter, men deras syn på vissa saker som ex. Hur en familj "ska se ut" går helt emot vad jag tror på. Att det måste vara mamma, pappa och barn. Hur många familjer ser ut så idag? Är ju bonusar, mixade etniciteter, två kvinnor och barn, två män och barn, 1 mamma & barn, en pappa & barn, etc. Och det ska absolut få vara ok! Så därför kan jag inte lägga min röst på de. Är en principfast individ vettu :D
Har tänkt nån gång är rösta på KD, just då Ebba är tuff och jag upplever hennes som en person som kan sätta ner foten osv. Men även här finns det åsikter de här som inte funkar med min tro på hur ska bör vara och inte. Så vem fasen ska man rösta på?? S kan jag inte ge mitt förtroende till, M är uteslutet! Minns de åren de de styrde, fy fan! V är för extrema.. MP finns de en kvar?