Vad tycker ni om att SD är störst?
Tror du att Åkesson inte är populär i de egna leden?
I så fall kan jag berätta att du har fel.
Tror du att Åkesson inte är populär i de egna leden?
I så fall kan jag berätta att du har fel.
Men så gulligt, du reagerar som en tillrättavisad treåring! Man påpekar att du (Vilket du visar tydligt i alla dina inlägg!) är lättkränkt, och du svara typ som en treåring: " Men durå! Näe, ja är inte lättkränkt, de är du som e de"! Kul försök, men jag tror att alla själva kan se, när de läser dina kommentarer, hur lättkränkt du är!
Och du, försök lura i någon annan att du inte är vänster. "When it walks like a duck, talks like a duck...." osv......
Riktiga borgare inser att det är med SD:s hjälp man vinner den politiska makten vid valet 2022.
Jodå, det finns visst en vinnande sida! Opinionsvindarna i samhället blåser nu till SD:s fördel och detta kommer bara att stärkas med tiden, medan vänstern tappar mark. En rörelse man kan se över nästan hela världen dessutom.
Dessutom, du behöver öva på läsförståelse. Du förstår, överrepresentation är inte samma sak som majoritet. (Googla båda orden om du inte vet vad de betyder!)
Det kan bli så pinsamt för dig om du tillskriver folk något de aldrig sagt.
Åh, du leker den leken nu, härmleken. Om någon säger till dig att skaffa kunskap genom att googla, säger du samma sak tillbaka. Jag har googlat och det jag hittade stödjer min tes. Seså, nu är det din tur att googla och skaffa dig kunskap, du verkar lite riktigt ha koll.
De svenska mc-gängens brott räknas inte för SDare. Dom är ju häftiga polare som säljer knark, vapen och sprängämnen...
Stackare, du verkar förvirrad nu och slår åt alla håll, försöker tillskriva meningsmotståndare dina egna brister och kan inte erkänna att du blandat ihop överrepresentation och majoritet (läs kommentaren du svarade på, så klarnar det nog). Du agerar så märkligt att det inte går att bortse ifrån.
Om du inte vill bli kritiserad, sluta kasta sand i sandlådan och bete dig istället som en vuxen människa. Bra att du ska rösta borgerligt, då hjälper du SD till makten och det är viktigt för framtiden! Och du får även gärna fortsätta ditt "argumenterande", såna som du är sd:s bästa valarbetare! Ge dig in i alla debatter, du gör ett bra jobb (för oss)!
Synd att du inte kan sluta fantisera om saker som inte har hänt......
Jag har aldrig någonsin bett om ursäkt till dig, att du kan fantisera ihop det visar på din världsfrånvändhet och totala brist på läsförståelse! Tack för att du bevisar att du brister totalt i läsförståelse!
Alla kan nu se att du bara fabulerar ihop saker som aldrig hänt.
Men, fortsätt att göra bort dig för all del (Alla kan själv se hur förvirrat och konstigt du "svarat" på inlägg). Fortsätt med dina halmdockor, det gynnar oss i SD! Svara gärna på detta med, helst lika förvirrat, världsfrånvänd och halmdockigt som du brukar. GO!
Bra, fortsätt med dina lögner och halmdockor inför öppen ridå!
Alla kan tydligt se dina lögner och inser att det är så alla dina inlägg är uppbyggda.
Fortsätt med dina lögner, halmdockor och din provokation!
Som sagt, det gynnar oss i SD, SD är största parti i opinionsmätningarna och du är en av våra små springhundar som ser till att vi växer än mer!
Bra jobbat, apport! Fortsätt så!
Jag läser att Homohatet i Polen har ökat kraftigt och nu har en tredjedel av landet deklarerat sig som hbtq-fritt. När Polens regering strax förra året gjorde det möjligt att införa hbtq-fria zoner i landet röstade alla svenska partier utom Sverigedemokraterna för ett fördömande av detta.
Sverigedemokraternas ledamöter Peter Lundgren, Charlie Weimers och Jessica Stegrud röstade alla emot ett fördömande av Polens diskriminering av homosexuella.
Hur kan svenska väljare lägga sin röst på ett så obehagligt parti som SD?
Jag läser att Homohatet i Polen har ökat kraftigt och nu har en tredjedel av landet deklarerat sig som hbtq-fritt. När Polens regering strax förra året gjorde det möjligt att införa hbtq-fria zoner i landet röstade alla svenska partier utom Sverigedemokraterna för ett fördömande av detta.
Sverigedemokraternas ledamöter Peter Lundgren, Charlie Weimers och Jessica Stegrud röstade alla emot ett fördömande av Polens diskriminering av homosexuella.
Hur kan svenska väljare lägga sin röst på ett så obehagligt parti som SD?