Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Vad tycker ni om att SD är störst?

Anonym skrev 2020-02-22 13:56:50 följande:

Tror du att Åkesson inte är populär i de egna leden?

I så fall kan jag berätta att du har fel. 

Javisst. ?-jimmie är väldigt populär i de egna leden. Man skulle tro att han är ledare för ett pojkband och inte ett politiskt parti.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 14:08:46 följande:

Men så gulligt, du reagerar som en tillrättavisad treåring! Man påpekar att du (Vilket du visar tydligt i alla dina inlägg!) är lättkränkt, och du svara typ som en treåring: " Men durå! Näe, ja är inte lättkränkt, de är du som e de"! Kul försök, men jag tror att alla själva kan se, när de läser dina kommentarer, hur lättkränkt du är!

Och du, försök lura i någon annan att du inte är vänster. "When it walks like a duck, talks like a duck...." osv......

Riktiga borgare inser att det är med SD:s hjälp man vinner den politiska makten vid valet 2022.

Jodå, det finns visst en vinnande sida! Opinionsvindarna i samhället blåser nu till SD:s fördel och detta kommer bara att stärkas med tiden, medan vänstern tappar mark. En rörelse man kan se över nästan hela världen dessutom.

Tack för att du talar om att du reagerar som en treåring. Du skickar inlägg till mig som handlar om dig själv. Projicering kallas det för. Jag är inte intresserad av dina tankar om dig själv. Och inte heller om dina fantasier om mig. Det är inte hälsosamt att vara så upphängd på en annan person.

Jo, jag tänkte rösta borgerligt även nästa val. Jag tror att du har missförstått "borgerlig". Det handlar alltså inte om en grupp som tillber SD. Synen på SDs politik är förstås något som delar även borgerliga väljare vilket märks tydligt inte minst i det blocköverskridande samarbetet i riksdagen.
  • nihka
    Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 14:17:14 följande:

Dessutom, du behöver öva på läsförståelse. Du förstår, överrepresentation är inte samma sak som majoritet. (Googla båda orden om du inte vet vad de betyder!)

Det kan bli så pinsamt för dig om du tillskriver folk något de aldrig sagt.

Ja, tack för att du påpekar att du behöver jobba med läsförståelsen. Personen jag pratade med uttryckte sig med orden "minoritet" och "majoritet". Förstår att du tyckte det var pinsamt att du missade det. Googla gärna om du inte förstår vad orden betyder!
  • nihka
    Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 14:13:09 följande:

Åh, du leker den leken nu, härmleken. Om någon säger till dig att skaffa kunskap genom att googla, säger du samma sak tillbaka. Jag har googlat och det jag hittade stödjer min tes. Seså, nu är det din tur att googla och skaffa dig kunskap, du verkar lite riktigt ha koll.

Jag råder någon som är okunnig inom ett område att skaffa sig kunskap. Minoriteten begår inte majoriteten av alla brott. Män är ingen minoritet.
  • nihka
    Missermajser skrev 2020-02-22 11:58:42 följande:

De svenska mc-gängens brott räknas inte för SDare. Dom är ju häftiga polare som säljer knark, vapen och sprängämnen...

Eller så tycker man helt enkelt att de inte räknas som grova (vålds)brott. Det är ju inte så mycket fakta som presenteras utan mest en massa åsikter hit och dit som "minoriteten begår majoriteten av alla brott".
  • nihka
    Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 15:01:11 följande:

Stackare, du verkar förvirrad nu och slår åt alla håll, försöker tillskriva meningsmotståndare dina egna brister och kan inte erkänna att du blandat ihop överrepresentation och majoritet (läs kommentaren du svarade på, så klarnar det nog). Du agerar så märkligt att det inte går att bortse ifrån.

Om du inte vill bli kritiserad, sluta kasta sand i sandlådan och bete dig istället som en vuxen människa. Bra att du ska rösta borgerligt, då hjälper du SD till makten och det är viktigt för framtiden! Och du får även gärna fortsätta ditt "argumenterande", såna som du är sd:s bästa valarbetare! Ge dig in i alla debatter, du gör ett bra jobb (för oss)!

Tack för att du till slut insett att jag inte är ämnet för tråden och att du ber om ursäkt för alla utläggningar om mig. Du är förlåten.

Ja, jag kommer rösta borgerligt igen, men inte på ett parti som hjälper SD till makten. Naturligtvis. Hade du något att tillföra som rör trädens ämne? Fråga gärna om du inte förstår vad det är. Och tack igen för ursäkten
  • nihka
    Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 15:28:10 följande:

Synd att du inte kan sluta fantisera om saker som inte har hänt......

Jag har aldrig någonsin bett om ursäkt till dig, att du kan fantisera ihop det visar på din världsfrånvändhet och totala brist på läsförståelse! Tack för att du bevisar att du brister totalt i läsförståelse!

Alla kan nu se att du bara fabulerar ihop saker som aldrig hänt.

Men, fortsätt att göra bort dig för all del (Alla kan själv se hur förvirrat och konstigt du "svarat" på inlägg). Fortsätt med dina halmdockor, det gynnar oss i SD! Svara gärna på detta med, helst lika förvirrat, världsfrånvänd och halmdockigt som du brukar. GO!

Tack igen för ursäkten, du behöver verkligen inte upprepa den utan se det hela som ur världen. Tack också för ditt sakliga inlägg där dunbemöter trädens ämne utan att gå in i långa haranger om mig som person.

Jag ska fundera ordentligt på alla intressanta infallsvinklar om trådens ämne som du belyser här och komma tillbaka med mina kommentarer om allt ämnesrelaterat du lyfter
  • nihka
    Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 16:04:51 följande:

Bra, fortsätt med dina lögner och halmdockor inför öppen ridå!

Alla kan tydligt se dina lögner och inser att det är så alla dina inlägg är uppbyggda.

Fortsätt med dina lögner, halmdockor och din provokation!

Som sagt, det gynnar oss i SD, SD är största parti i opinionsmätningarna och du är en av våra små springhundar som ser till att vi växer än mer!

Bra jobbat, apport! Fortsätt så!

Jag hinner tyvärr inte ge dig respons på ditt sakliga inlägg här om trådens ämne riktigt än. Jag behöver lite mer tid att tänka igenom ett inlägg av det djupet för att komma med ett svar som matchar. Du får ge dig till tåls. Den som väntar på något gott...
  • nihka
    KillBill skrev 2020-02-27 06:17:04 följande:

Jag läser att Homohatet i Polen har ökat kraftigt  och nu har en tredjedel av landet deklarerat sig som hbtq-fritt. När Polens regering strax förra året gjorde det möjligt att införa hbtq-fria zoner i landet röstade alla svenska partier utom Sverigedemokraterna för ett fördömande av detta.

Sverigedemokraternas ledamöter Peter Lundgren, Charlie Weimers och Jessica Stegrud röstade alla emot ett fördömande av Polens diskriminering av homosexuella.

Hur kan svenska väljare lägga sin röst på ett så obehagligt parti som SD?

• nihka
    KillBill skrev 2020-02-27 06:17:04 följande:

Jag läser att Homohatet i Polen har ökat kraftigt  och nu har en tredjedel av landet deklarerat sig som hbtq-fritt. När Polens regering strax förra året gjorde det möjligt att införa hbtq-fria zoner i landet röstade alla svenska partier utom Sverigedemokraterna för ett fördömande av detta.

Sverigedemokraternas ledamöter Peter Lundgren, Charlie Weimers och Jessica Stegrud röstade alla emot ett fördömande av Polens diskriminering av homosexuella.

Hur kan svenska väljare lägga sin röst på ett så obehagligt parti som SD?

För att man inte tycker det är obehagligt med homohat?
  • nihka
    Anonym (low) skrev 2020-02-27 16:20:49 följande:
    Oj! Vilket svagt svar! 
    Då skulle du ha sett frågan!
  • nihka
    Anonym (low) skrev 2020-02-28 02:07:44 följande:
    Vilken fail! 
    Då skulle du ha sett frågan!
  • nihka
    Anonym (Annat?) skrev 2020-02-28 16:58:09 följande:
    You nailed it!
    Tänk att det ska vara så svårt att lista ut svaret, fast det inte direkt är rocket science?  Drömmer
    Eller hur!

Inte heller raketforskning att det obehagligare alternativet SD gör att ca 75% av väljarna lägger sin röst på ett annat parti Drömmer
  • nihka
    FDFMGA skrev 2020-02-28 19:38:25 följande:
    Fullt så enkelt som o-nicket med flera vill göra det till - är det knappast.

Jag tror att de 20-25 procent som kan tänka sig att rösta på SD, inte ser det som att alternativen är obehagligare. Vore det såenkelt  borde M och KD ha tagit "röster" från SD när de närmat sig SD i åsikter och retorik.
    Klart det inte är så enkelt. Det finns en massa olika orsaker till att en person röstar på ett parti, men bredd och komplexitet är inte SDs och fotsoldaternas forte. Det är i stället enkla förklaringar och enkla lösningar på en komplex verklighet.
  • nihka
    Bejje skrev 2020-02-28 22:46:13 följande:
    Men så kan man ju säga om alla partier, skillnaden är om man byter ut SD mot något av de andra partierna så lyder meningen densamma, men att antalet väljare som INTE lägger sin röst för dom blir ännu högre i de flesta fall.
    Exakt! Så det var ett korkat uttalande som jag reagerade mot med ironi.
  • nihka
    Men så kan man ju säga om alla partier, skillnaden är om man byter ut SD mot något av de andra partierna så lyder meningen densamma, men att antalet väljare som INTE lägger sin röst för dom blir ännu högre i de flesta fall.
  • nihka
  • nihka
    Fast SD är ju Sveriges mest hatade parti utanför de egna leden. DET kan man bara säga om SD.
  • nihka
    Anonym (Annat?) skrev 2020-03-12 14:32:56 följande:
    Tyck vad du vill men sanningen är att fler o fler överger sina partier för det obehagliga partiet SD, som bara fortsätter att växa.
    Men fåååår jag tycka som jag vill. Så gentilt! Hur länge då?

Nä. SD är faktiskt på väg ner:

https://val.digital/Party-SD/
  • nihka
    Anonym (Underbart) skrev 2020-03-12 19:27:43 följande:
    Så trevligt att du tar dig rätten att tala för ALLA. Eller är det möjligtvis så att SD är Sveriges mest hatade parti av DIG och vissa andra ifrån tokvänstern?

Intressant förresten, hur sjutton vet du vad alla tänker?
    Nädå. Finns statistik. Måste vara jobbigt för dig som leninistkommunist att ta till dig det
Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?