Snurranfian skrev 2020-01-06 10:16:12 följande:
Vill skicka kramar till dig!! Jag tror det har mycket att göra med om man är en person som behöver kontroll..vilket jag själv är
Det är sjukt läskigt att förlita sig på att andra vet och att ha en tredje person att ta hänsyn till. OM det skulle vara så att din slemhinna inte är redo när det är dags för insättning.. då kan de frysa alla embryon. Så var inte orolig! Det kommer lösa sig!! Att gå på hormoner är hemskt... jag har fortf två kupor större bröst och binder vatten 1.5 mån efter att jag slutade med Lutinus. Vi skulle gjort FET nu i januari men vi väntar iaf en månad till... varken kropp eller psyke orkar just nu... :(
Tack! Kramarna kom fram!
Och mensen kom också igår kväll

så glad jag blev. Vilken skön känsla att skriva till koordinatorn att den har kommit. Nu får jag se om jag ska ta Progynon den 13e. Läkaren sa till mig tidigare att de får se lite hur det ser ut för donatorn sedan. Men jag räknar nog med den 13e. Och sedan skulle ultraljudet blir på min födelsedag... Ska kanske ta det en dag efteråt i alla fall. Man vill ju inte förstöra dagen.
Igår träffade vi våra kompisar med sin 4 månaders bebis. I många månader klarade jag inte att träffa de. Men igår fått all kämpande plötsligt en mening igen. Lilla H*** gav oss ny kraft. Där är därför vi gör denna kampen.
Hormonmässigt mår jag också bättre nu när mensen har kommit. Och har sovit igen i 2 nätter. Imorgon blir det jobb igen och ser nästan lite framemot.
Hur har helgdagarna varit för er?
@ snurranfian: bra ändå att ni väntar en cykel. Känner också redan nu att kroppen behöver en paus från allt det där, annars orkar man inte. Konstigt att Lutinuseffekten sitter så länge! Du ska också byta till Crinone eller? Jag tänkte köpa bara en liten förpackning först och se hur det känns respektive se om vi behöver det.