Fler över 40 som planerar barn?
Tack underbara tjejer i denna tråd . Jag fick komma in på kontroll och i väntrummet hade jag kraftig mensvärk och mera brunaktiga flytningar och jag kände att det var kört . När det väl var min tur så satt jag och grät hejdlöst och fick fram att jag blödde , att det här är min sista chans , att han lämnat mig . Barnmorska tyckte så synd om mig så jag fick träffa en jättesympstisk ung kvinnlig läkare som tog hand om mig . Jag fick göra ett vul och hon tittade länge och visade mig sen skärmen där min lilla 6 mm hjälte låg helt skyddad och hjärtat slog :)
Läkaren kunde inte se varifrån de rosa/ bruna flytningarna kom ifrån men inte från graviditeten . Nu förvandlades tårarna till glädjetårar .
Den blivande fadern hörde sig för och uttryckte en besvikelse över att? inte känna någon glädje alls för att hjärtat slog ? . Så honom har jag nu bett växa till sig och återkomma när : och om han har något positivt att säga till honom .
Igår sa han att han tyckte att det skulle vara ett svek mot honom om någon annan stöttade mig i graviditeten , Kontroller o förlossning Men själv tänker han inte göra det . Nu räcker det . Ska bädda in mitt barn i bomull och skydda med allt jag kan :)