Nykär15 skrev 2020-01-23 09:48:12 följande:
Men om ägget fäste sent så kan det vara för tidigt med, vänta och se om mensen kommer, annars testa igen.
Min mens var jättesen sist..fast jag hade koll på ÄL, så nojar lite över att man börjar närma sig klimakteriet...reggar allt i appen för att få koll på cyklerna inför att vi ska börja försöka.
Känns lite hopplöst nu bara, en äggledare och 43 år när man börjar, men va fasen, man måste ju testa :) Dock har jag tänkt försöka gå in i det med lägre förväntningar än sist, då var jag så manisk och ville så hemskt gärna ge min sambo ett eget barn...det var en tuff tid med missfall, sent MA, strul och operationer innan vi efter dryga två år fick träffa vår älskade lilla son <3
Tack för input :) Ja, det är sant. Tisdag och onsdag hade jag rosa flytningar. Har läst på lite efter att ha läst det du skrev, och det verkar som att man generellt plussar 2-3 dagar efter nidblödning. Så var det en sån så finns det en fortfarande en liiiten chans. Det känns bara som att jag hoppas i onödan.
Åh! Jag förstår att det känns motigt. Jag håller tummarna att det går en gång till. Man läser och hör i alla fall om många på 43-45 år som blir gravida. Så än finns det helt klart hopp. Kram på dig!