Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
Japp. Utmaning. Kryddar tråden lite. Våga svara med er signatur. Våga piffa till med en utmanande bild i er miljö!
Japp. Utmaning. Kryddar tråden lite. Våga svara med er signatur. Våga piffa till med en utmanande bild i er miljö!
Gott
Grepp om skaftet :)
Gott
Grepp om skaftet :)
Fegisar! Ni vågade inte hänga på min utmaning med bild...
Omgång ett startar nu...
Jag började nyss på omgång 2 :)
Check :)
Härligt med egenstunder... fast föredrar ju irl och bli ordentligt påsatt:)
Måndag och jobb. Då får man göra ettan på lunchen. Hann inte i morse. Hur gick det för er? Ingen mer som antar utmaningen med bild?
Måndag och jobb. Då får man göra ettan på lunchen. Hann inte i morse. Hur gick det för er? Ingen mer som antar utmaningen med bild?
Onsdagsmorgon och skön egentid har precis spenderats. Livet är bra gött ändå:)
Ler, undrar lite vad du hade skrivit då..?:)
Mina fantasier drog igång direkt. Vi hänger ju en onanitråd och min dag har iaf börjat väldigt skönt:)
Älskar att ge mig själv den boosten att komma i sköna orgasmer. En sån sjukt skön eufori.