Inlägg från: Mannen från Stan |Visa alla inlägg
  • Mannen från Stan

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Japp. Utmaning. Kryddar tråden lite. Våga svara med er signatur. Våga piffa till med en utmanande bild i er miljö!

• Mannen från Stan

Japp. Utmaning. Kryddar tråden lite. Våga svara med er signatur. Våga piffa till med en utmanande bild i er miljö!

Grossglanz skrev 2021-03-26 09:11:15 följande:

Gott

Grepp om skaftet :)

Ha ha. Ja, den verkar hård din slägga!
  • Mannen från Stan

Grossglanz skrev 2021-03-26 09:11:15 följande:

Gott

Grepp om skaftet :)

Ha ha. Ja, den verkar hård din slägga!
  • Mannen från Stan
    Anonym (Friskis) skrev 2021-03-27 08:35:30 följande:

Jag började nyss på omgång 2 :)

Bra där. Skicka bild. Utaningen.
  • Mannen från Stan
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-03-27 19:01:36 följande:

Härligt med egenstunder... fast föredrar ju irl och bli ordentligt påsatt:)

Tänka sig. Det gillar jag med. Dessutom bor vi i samma stad. En vacker dag så har du inboxat mig...
  • Mannen från Stan

Måndag och jobb. Då får man göra ettan på lunchen. Hann inte i morse. Hur gick det för er? Ingen mer som antar utmaningen med bild?

• Mannen från Stan

Måndag och jobb. Då får man göra ettan på lunchen. Hann inte i morse. Hur gick det för er? Ingen mer som antar utmaningen med bild?

• Mannen från Stan
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-03-31 06:12:31 följande:

Onsdagsmorgon och skön egentid har precis spenderats. Livet är bra gött ändå:)

Japp. Håller med. Jag startar nu. Synd att fler inte bjuder på bilder.
  • Mannen från Stan
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-04-02 08:37:51 följande:

Ler, undrar lite vad du hade skrivit då..?:)

Mina fantasier drog igång direkt. Vi hänger ju en onanitråd och min dag har iaf börjat väldigt skönt:)

Älskar att ge mig själv den boosten att komma i sköna orgasmer. En sån sjukt skön eufori.

Oj. Tänder till. Ett PM till mig hade resulterat i ett utmanande svar i hur jag fantiserar om att ha sex med kåtfia.
  • Mannen från Stan
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-04-02 14:23:01 följande:
    Najs:) Fantisera mera!
    Inboxa mig så får du veta allt!
  • Mannen från Stan
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-04-02 14:23:01 följande:
    Najs:) Fantisera mera!
    Inboxa mig så får du veta allt!
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?