Inlägg från: Anonym (Kåtfia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kåtfia)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Anonym (James) skrev 2021-03-23 04:58:41 följande:

Jag runkar vanligtvis varje morgon Går upp vid femtiden kollar lite porr och runkar medans frugan sover Detta upprepas vissa kvällar också

Så med tanke på klockslaget du la upp i tråden anar jag att du precis skulle till att runka:) Skön rutin du fått in.
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-23 04:58:41 följande:

Jag runkar vanligtvis varje morgon Går upp vid femtiden kollar lite porr och runkar medans frugan sover Detta upprepas vissa kvällar också

Så med tanke på klockslaget du la upp i tråden anar jag att du precis skulle till att runka:) Skön rutin du fått in.
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-24 17:50:04 följande:

Morgon stånd och frugan sover det är runk time

Låter ju iofs väldigt nice fast skulle väl kanske vara ännu trevligare med ett skönt morgonknull med fugan, eller?
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-24 18:11:51 följande:

Lite egentid är aldrig fel. Och med fantasin kan man knulla vem man vill

Håller helt mig dig. Och det ena utesluter ju inte andra heller:) Men visst är egentiden ett viktigt inslag i en relation. Skulle inte klara mig utan skön egentid med både dildo och fingrar.
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-24 20:04:29 följande:

[quote=81028847][quote-nick]Anonym (Kåtfia) skrev 2021-03-24 18:19:21 följande:[/quote-nick]Håller helt mig dig. Och det ena utesluter ju inte andra heller:) Men visst är egentiden ett viktigt inslag i en relation. Skulle inte klara mig utan skön egentid med både dildo och fingrar.[/ Borde väl skaffa en dildo för partner byte

Nu vet jag inte riktigt hur du tänker. Men ju mer man har att leka, med desto bättre:)
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-24 20:32:15 följande:

Har ingen dildo och inte provat heller Runkar som män gör byter hand ibland. Så menade att man kanske skulle skaffa en dildo och prova hur det känns

Tycker jag absolut att du ska göra. Analt är läckert. Våga testa.

Tror kvinnor med kör med att byta hand lite nu som då. Blir liksom en liten annan känsla.
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-24 20:54:26 följande:

Då får det bli så. Fast har alltid tänk att det är inlyft exit där bak

Men är väl också lite spännande att tänka utanför boxen.
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-24 21:03:22 följande:

Only exit Skulle det stå

Haha, inte ätt med fl sjukt dåliga site. Men anade typ vad du menade:)
  • Anonym (Kåtfia)

Status- påbörjad...

• Anonym (Kåtfia)
    Anonym (Skåne) skrev 2021-03-24 20:53:36 följande:

Hur ofta gör du det själv då? Gissar ganska ofta med tanke på du nick :)

Säkerligen 4 ggr per dag i alla fall. Ibland mer. Sällan mindre:)
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?