BIM januari
Grattis!
Grattis!
ÄNTLIGEN!! :) Kan inte tro att det är sant! Hoppas nu bara denna lilla vill stanna kvar! <3
Jag börjar så småningom förbereda mig för mens. Fortfarande hög temp och ömma bröst, men totalt blanka stickor vid Äl+12 så känns rätt kört ändå. Så psykiskt påfrestande denna berg-och-dalbana av förväntningar och besvikelser .
Tack . Det var faktiskt ett vanligt jag testade med idag (med tidigt för en par dagar sedan), tyckte jag ändå borde ha sett ett ynka liten skugga om det var något där. Förra graviditeten plussade jag svagt på +11 med vanligt. Men kollade just min första graviditet och tydligen var det först på +15 som jag såg nåt då med vanligt, så ska nog inte tappa hoppet riktigt ännu. Har ett tidigt kvar så det får bli imorgon då :).
Hur mår du?
Ni som tempar? Hur gör ni på helger? Jag har tempat nån vecka och det diffar rätt mkt dag till dag? Är det "normalt"?
Ni som har plussat, stort grattis!!:)
Vad hade ni för symptom? Hur tidigt kom det? Och vad var annorlunda mot andra cykler?
/ En som inte skulle överanalysera symptom denna gång..;)
Vad är EPA glandin och på vilket sätt hjälper det slemhinnan? :)
Fick detta idag bim-3
Ja de verkar sitta på sidan typ.. men de gjorde oxå mitt kontrollsträck och gissningvis beror de på hur testet är fastsatt och inte annat.. jag testar med ett nytt från Lloyds i morgon så får vi se.. Hoppas för oss båda!!
Tack! Vet du hur starkt ett test bör vara på BIM?:)
ni som +:at vad hade ni för symptom innan mensen skulle ha kommit?
Tog ett rfsu igår som var blankt, idag ett svagt rosa streck?! Vågar man hoppas? Kan verkligen inte tro att det är sant.. Äl+11.
ÄL+10 och tog nyss ett early predictor.. både jag o min sambo kan se ett svagt ljusrosa streck!!! Tror jag svimmar nu. Vågar inte tro att det är sant! Hjälp:)))
Imorse på ÄL+10 tog jag detta predictor early. IRL ser man ett ljusrosa svagt streck:) Köpte fler early test som jag ska tänkte ta imorgon och på onsdag. Hittade dock ett vanligt RFSU-test i badrumsskåpet, alltså inte ett tidigt gravtest, som jag tog nyss. Fick detta:
Vad tror ni?:))
Ngn som känner igen att d drar/spänner i livmodern innan plus? Vet inte var i cykeln jag e pga missfall. Blödde ju från mensdag o 21 dagar framåt. Tog ett Babyplan testa tidigt imorse o kunde skymta ngt vääääldigt svagt. Men jag vet inte hur jag ska tolka d. Jag såg d me blotta ögat, behövde inte vinkla eller dylikt. Kom inom tidsramen för när testet ska läsas av. Hade äl flytningar i söndags o tycker därför d borde va oerhört tidigt för ett tidigt plus.
Ok :) ja ilningar känner jag mig inte. Men d spänner o drar. O har mensvärk till o från. E testlagrets stickor att lita på tro? Vet att man haft åsikter om dessa.. Köpte dock hem ett gäng i hopp om att kunna följa en stegring i framtiden :P
Har hängt i både januari och februari trådarna nu det senaste då mina långa cykler gjorde att bim helt hoppade över januari och fick bim 1/2. Men vill dela de glada nyheterna på båda ställena så ni får ursäkta spammandet.
Jag plussade idag!! Har fällt några tårar och skakar, känns helt overkligt. Som man kämpat med det här, varje jäkla dag har detta upptagit enormt mycket tankekraft. Man har känt efter och analyserar, tittat på andra med magar eller barn och längtat. Men nu när det är här känns det helt sjukt. Vad gör man nu liksom. Nu börjar väl en ny lång väntan och nya saker att oroa sig för.
Tack!! :D hur har det gått för dig? Hur känner du dig? :)
Ja helst vill man ju känna något hela tiden för att vara säker! Hur kommer det sig att du ska på tidigt ul?
Min app säger 6+1 men det måste vara för att jag har så långa cykler? Måste rättas till sen va?
Åh skönt att göra så! Hur mycket kostade det?