BIM januari
Är på ÄL+6 idag och känner ingenting! Har haft ont i brösten vid något tillfälle men det har försvunnit så det var nog bara hormoner vid ägglossningen :) själv då?
Är på ÄL+6 idag och känner ingenting! Har haft ont i brösten vid något tillfälle men det har försvunnit så det var nog bara hormoner vid ägglossningen :) själv då?
Har du BIM 14/1? Jag har BIM 13/1. Hade positivt på ÄL-test 28?e så då måste jag ha räknat rätt? :)
Mäter du din ÄL med temp?
Ni som har plussat, vad för symtom har ni?
Tack! Herre gud äntligen! Är så glad! Hoppas det stannar kvar i kroppen nu. Tog ett vanligt test med morgonurin och ett solklart plus.
Här är en till som börjar ge upp denna månad. ÄL +9 och tempen ligger under coverline. Har dock tempat nästan en timme tidigare än igår men börjar tro att jag inte hade ÄL. Även om tempen gick upp 0.2 och höll sig högre i 3 dagar så har den legat precis vid coverline hela tiden efter ÄL. Förra månaden hade jag istället fin stegring och höga temperaturer. Så för min del är det med största sannolikhet kört
Även fast min temp är lite åt skogen så fick jag molvärk och stickningar på höger sida (typ sidan av livmoder/äggstock) igår och idag har jag haft ilningar ned mellan benen samt molvärk i tjejmagen. Värken kanske har kommit nu för att mensen kommer tidigare
Men om tempen går upp lite imorgon så kommer kanske hoppet tillbaka
Är på ÄL+ 9, hur mår ni andra?
Det låter som väldigt goda tecken för din del faktiskt :)
Vad ska tempen ligga på vid graviditet? Är på BIM -6 idag och min temp har legat på 37,5 och 37,4 idag :) men har inga symptom i övrigt
Tack för svaret :) men då vet man ju aldrig, mirakel sker ju varje dag :)
Jag mår bra! Har som sagt inga direkt symptom så jag känner mig inte heller särskilt hoppfull utan börjar ladda inför nästa försök! Men Väntan mellan ägglossning och mens är så jobbig emellanåt. Vårt fjärde försök nu (fick missfall i vecka 5 på försök två) så man längtar ju efter det där plusset! Våra familjer är också ivriga på att vi ska få bebis :) hur länge har ni försökt?
ja man hoppas ju på att vara en av dem utan några symptom, men det känns som sagt inte alls hoppfullt jag väntar på gravtest på posten så tänkte ta ett tidigt test när dem kommer
Det är kanske skönt att slippa pressen utifrån? Både jag och min sambo står våra föräldrar väldigt nära så jag ville berätta för mina när vi plussade sist och sen kunde sambon inte hålla sig utan berättade för sina också. haha
Ja men det är bra, har hört många som fått vänta läänge på ÄL efter att ha slutat med preventivmedel. Hur gamla är ni? Är det första barnet för er också?
Det är svårt att hålla sig från att berätta. Hoppas att ni plussar snart :) det är första för oss också, vi är 35 både jag och mannen :)