BIM januari
Är på ÄL+11, inget utslag på graviditetstest ingen mens påväg heller som det känns. Får dock utslag på ägglossningstestet, fast det är 18 dagar kvar till nästa ÄL. Normalt?
Är på ÄL+11, inget utslag på graviditetstest ingen mens påväg heller som det känns. Får dock utslag på ägglossningstestet, fast det är 18 dagar kvar till nästa ÄL. Normalt?
Okej... tycker det är konstigt, för det blev ingen linje på ägglossningstestet för mig innan ägglossning förns veckan innan ÄL ca. Innan dess var det blankt.
Säkert bara min kropp som är konstig. Har ju käkat p-piller i tusen år. Juste jag är ju också på ÄL+12 inte 11 vi är ju på samma datum du och jag XD
Tror jag vågar tro snart på att jag är gravid. Test längs upp ÄL +11 och test längst ned ÄL+12. Ska våga mig på ett digitalt om någon dag. Detta är predictor early test, hade vanligt RFSU men upplevde inte att jag såg något på det testet. Möjligtvis för tidigt tänker jag då hcg fördubblas var 3:e dag ungefär
Nu har jag blivit övertygad. Är gravid v. 4 (3+5) och tog nu ikväll ett digitalt med kvällsurin
Nej precis... Kände att någon cider kanske inte är nåt problem, men vill inte att det ska påverka implantationen. Men det är ju svårt att veta. Tack för ditt svar, nu ska jag iväg och ha kul :D vare sig med eller utan cider haha
Ni som tempar? Hur gör ni på helger? Jag har tempat nån vecka och det diffar rätt mkt dag till dag? Är det "normalt"?
Tempar du samma tid varje dag? Även på helgen? Det är det viktigaste för att få ett rättvist resultat. Sen om du går och lägger dig väldigt mycket senare än du gör på vardagar kan det bli missvisande. Fast om du sovit iaf 4 h i sträck innan tempning så ska det funka. :)
BIM i morgon. Ingen mensvärk ännu men fortsatt ont i bröst å smärtor i låg mage. Tror fortfarande inte på graviditet pga test jag tog i äl+6 och känslan i kroppen. Men HOPPAS såklart. <3
BIM idag och testat svagt positivt. ÄL 28/29 december. Tyvärr kan tydligen lloyds apoteks test ge spöksträck. Men hoppas såklart inte! Bifogar bilder på testen.